Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023

Κοίτα να μαθαίνεις Ηλία Γκότση : 4 δράσεις του ΔΗΠΕΘΕ που δεν έκοψαν ούτε ένα εισιτηριο

 


 

 Τον οικονομικό απολογισμό του έτους 2022 έκανε το ΔΗΠΕΘΕ Σερρών . Στο σημείο που θα σταθούμε είναι τα έσοδα των εισιτηρίων .Από την πρόβλεψη για έσοδα 105.000 ευρω ( που δεν ήταν και υψηλή ) εισπράχθηκαν 69.022 ευρω .Δηλαδή υπήρξε μια αρνητική απόκλιση της τάξης του 35% . Χαρακτηριστικό ότι για τις παραστάσεις της ερασιτεχνικής σκηνής , απο συμπαραγωγές, από το στούντιο εφήβων και από το κινηματογραφικό εργαστήρι υπήρχε πρόβλεψη εσόδων 20.500 ευρω και τα έσοδα ήταν 0 ευρω.

Δηλαδή υπήρξαν 4 δράσεις του ΔΗΠΕΘΕ που δεν γνωρίζουμε πόσο κόστισαν και δεν έκοψαν ούτε ένα εισιτήριο .Οπότε μήπως θα πρέπει να υπάρχει διαφορετικός προγραμματισμός. Οταν μάλιστα το ΔΗΠΕΘΕ αντιμετωπίζει και οικονομικά προβλήματα. Τα οποία καλείται ο δήμος να λύσει 

Τι λες και συ Ηλία Γκότση ????

 

 

ΕΔΩ Η ΑΠΟΦΑΣΗ 


 


1 σχόλιο:

  1. Ο Γκότσης τώρα λέει, "είμαι με τον Χρυσάφη και υποστηρίζω, ότι λέει και ότι κάνει ο αρχηγός μου. Και μην με παρεξηγείτε Σερραίοι που είμαι και εγώ αρχηγός συνδυασμού".
    Θα μου πείτε τώρα, πως δεν πέφτουμε και από τα σύννεφα. Δεν μας εκπλήσσει ο Γκότσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.