Δευτέρα 1 Αυγούστου 2022

Δημος Σερρών : Απάντηση Σωτηριάδη στον Στέφανο Φωτιάδη


 

 

 

Συνεχίζεται το σήριαλ της αντιπαράθεσης του Τάκη Σωτηριάδη με τον Στέφανο Φωτιάδη

Ψίθυρος πάνω από την πόλη : Τάκη έχεις γράμμα 

Καθώς ο κ Σωτηριάδης επανέρχεται απαντώντας στον πρώην νομάρχη

Κύριε Φωτιάδη αρχηγέ της μείζονος αντιπολίτευσης που τρία χρόνια τώρα δεν κάνατε ποτέ θα πρέπει κάποτε να πείτε στους ψηφοφόρους σας τον λόγο καί με τι ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ.

Αυτο λέγεται προδοσία όχι μόνο στους ψηφοφόρους που σας έστειλαν για τρίτη φορά στη αντιπολίτευση αλλά και απέναντι στην παράταξη στους συνεργάτες και στο κόμμα που σας στήριξε.

Ναι είναι ΑΛΉΘΕΙΑ ότι στήριξα την υποψηφιότητα του Χρυσάφη με όλες μου τις δυνάμεις όχι όμως ως Στρατηγός.

Περα από τις προσωπικές μου διάφορες με τον Χρυσάφη ευχομουν ως δημότης αυτής της πόλης να πετύχει και αφού του έδωσα περίοδο χαριτος οπως όλοι γρήγορα μας απογοήτευσε.

Τι θα έπρεπε λοιπόν να κάνω αυτό που κάνετε εσείς να λεω δηλ όλα καλά;;;

Όχι κ Φωτιάδη ζήτησα προσωπικά συγνώμη από όλους τους φίλους που ζήτησα την βοήθεια τους καταλαβαίνοντας την λάθος επιλογή.

Εκανα ένα λάθος που ποτέ δεν θα το συγχωρήσω στον εαυτό μου και το έχω πει δημόσια.

Μακαρι να μπορέσετε να κάνετε και σεις το ίδιο.Πολεμιος έγινα και θα συνεχίσω όταν βλέπω αυτά που συμβαίνουν στην πόλη μου και με την δική συνδρομή.

Δεν σας είπε ποτέ κανείς να κάνετε το παιχνίδι κανενός παράγοντα όπως λέτε το μόνο που ζητάνε όλοι είναι να κάνετε αυτό για το οποίο σας έστειλαν στα έδρανα του του Δήμου ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.

Για το σχόλιο μου που αφορά τις μετακινήσεις λέτε άνοιξα ανοιχτές πόρτες.Εσεις συμφωνείται με αυτά που συμβαίνουν στον Δήμο μας;;

αν συμφωνείται να το πείτε δημόσια αν δεν συμφωνείται τι κάνατε;;;

Εγώ έκανα το λάθος ζήτησα δημόσια συγνώμη και κάνω τον αγώνα για το καλό της πόλης μου.Εσεις αν δεν το κάνετε το λάθος θα φανεί στα αποτελέσματα της μελλοντικής σας προσπάθειας.

Σταματηστε επιτέλους να πιστεύετε εσείς και ο κΔημαρχος ότι οι Σερραίοι τρώνε κουτοχορτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.