Με την δέουσα λαμπρότητα εορτάστηκε στην πόλη
των Σερρών ο εορτασμός της επετείου της λήξης του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου.Το πρωί τελέστηκε επίσημη Δοξολογία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό των Μεγάλων Ταξιαρχών, ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Σερρών και Νιγρίτης κ.κ. Θεολόγου.
Ομιλία για την σημερινή επέτειο πραγματοποιήθηκε από τον κ. Απόστολο Δεβελάσκα, εκπαιδευτικό του 2ου Γυμνασίου Σερρών.
Στη συνέχεια έγινε μετάβαση στον ανδριάντα του ήρωα ΕΜΜ. ΠΑΠΑ στην πλατεία Ελευθερίας και κατάθεση στεφάνων.
https://www.serrespost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.