Τα αναλυτικά αποτελέσματα για την εκλογική διαδικασία στην Σερραϊκή πράσινη πολυκατοικία ακόμη να ανακοινωθούν 48 ώρες από την ώρα που έκλεισαν οι κάλπες .Μάλιστα το απόγευμα της Δευτέρας με δελτίο τύπου υπήρξε μια ενημέρωση σχετικά με τον αριθμό αυτών που ψήφισαν και για τα ονόματα αυτών που εκλέγονται. Οπως μάλιστα αναφερόταν στο δελτίο τύπου <<< Για την τελική κατάταξη των υποψηφίων, τα αποτελέσματα των Συντονιστικών Οργανώσεων καθώς επίσης και τα ονόματα των εκλεγμένων αντιπροσώπων στο 3οΣυνέδριο ΚΙ.ΝΑΛ., θα εκδοθεί δελτίο τύπου, μετά την πιστοποίηση των αποτελεσμάτων από την ΝΕΚΑΠ, η οποία συνεδριάζει το σήμερα βράδυ. >>>
Τώρα από το βράδυ της Δευτέρας μέχρι αυτη την ώρα έχουν περάσει κοντά 15 ώρες .Και ακόμη καμιά ανακοίνωση .Τι σόι πιστοποίηση είναι αυτή σύντροφοι ???
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.