Τετάρτη 11 Μαΐου 2022

Δήμος Εμμανουήλ Παππά : Ξεκινά η κατασκευή του βρεφονηπιακού σταθμού στο Νέο Σούλι


Ένα ακόμα έργο που χρηματοδοτεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται στο στάδιο της συμβασιοποίησης.
Για την ιστορία και με αφορμή την περσινή ανάρτηση μου μια ιστορική ανασκόπηση
• Στις 23-04-2021 πραγματοποιήθηκε η έγκριση της δέσμευσης προϋπολογισμού σε βάρος του προϋπολογισμού του ενάριθμου έργου 2020ΣΕ24700001 της ΣΑΕ247 του Π.Δ.Ε. του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
• Στις 28-04-2021 η Οικονομική επιτροπή του Δήμου Εμμανουήλ Παπά με την υπ’ αριθμ. Απόφαση 109/2021 ενέκρινε την απαιτούμενη μελέτη του έργου
• Στις 5-11-2021 εκδόθηκε η Οικοδομική Άδεια του έργου.
• Στις 22-11-2021 εγκρίθηκε από την Ο.Ε. η απαιτούμενη μελέτη με τίτλο «Η/Μ μελέτες για το έργο «Ανέγερση βρεφονηπιακού σταθμού Ν. Σουλίου»
• Στις 29-12-2021 δημοσιεύθηκε η Διακήρυξη της ανοιχτής διαδικασίας του διαγωνισμού συνολικού τελικά ποσού 1.910.000,00 ευρώ με λήξη προθεσμίας προσφορών στις 20/01/2022 και αποσφράγιση προσφορών στις 26/01/2022.
Έχοντας ολοκληρωθεί πλέον οι απαιτούμενες διαδικασίες του διαγωνισμού ο φάκελος στάλθηκε στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο ώστε να υπογραφεί στη συνέχεια η σχετική εργολαβική σύμβαση και να ξεκινήσει ένα ακόμα σημαντικό έργο για την περιοχή μας.
Θυμίζουμε 11/5/2021
 
Νέο σύγχρονο ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ αποκτά ο δήμος ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΠΑ συνολικού προϋπολογισμού 1.680.000,00 € μαζί με τον απαιτούμενο εξοπλισμό !
Η εκτέλεση του εν λόγω έργου κρίθηκε αναγκαία καθώς θα βοηθήσει σε μέγιστο βαθμό τις σύγχρονες οικογένειες και ειδικότερα τις εργαζόμενες μητέρες, αλλά και θα δώσει τη δυνατότητα στα παιδιά προσχολικής ηλικίας να φυλαχθούν με ασφάλεια και δημιουργική απασχόληση κατά τα πρώτα τους έτη.
Μια ακόμα υπόσχεση του Σερραίου Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Kostas Karamanlis προς την δημοτική αρχή η οποία υλοποιείται καθώς και ο ιστορικός δήμος Εμμανουήλ Παππά , εξασφάλισε την πλήρη ωριμότητα του έργου ακολουθώντας τη "φιλοσοφία" του Υπουργού περί εντάξεων ώριμων και χρήσιμων έργων.
Ένα έργο που χρειάστηκε χρόνο και πολλές εργατοώρες από τους μηχανικούς του δήμου ακολουθώντας την ιεράρχηση των έργων που έθεσε η διοίκηση έχοντας μια άριστη συνεργασία με τις υπηρεσίες του υπουργείου .
Η σημερινή αρχική δέσμευση του 1ου υποέργου 1.580.000,00 ευρώ αφορά την κατασκευή του κτιρίου και με την ολοκλήρωση του θα υλοποιηθεί και το 2ο υποέργο που αφορά τον πλήρη εξοπλισμό του βρεφονηπιακού σταθμού αξίας 100.000,00 ευρώ.

 Ιωαννης Χατζόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.