ΔΗΠΕΘΕ : Επέστρεψε ο Γιώργος Ανδρέου
Επιβεβαιώθηκαν τα όσα γράψαμε Καθώς στην σημερινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος κ Σάββας Ρίζος ( για την παράσταση της ΄Λυρικής σκηνής ) ο κ Ανδρέου έδωσε το παρόν και μάλιστα τοποθετήθηκε με την ιδιότητα του καλλιτεχνικού διευθυντή .
Αυτο που δεν μάθαμε είναι αν οι δημοσιογράφοι που σε παλαιότερες συνεντεύξεις τύπου είχαν θέσει καταιγίδα ερωτημάτων σχετικά με την νομιμότητα της πρόσληψης του . Σήμερα ρώτησαν τι συνέβη και ο κ Ανδρέου επέστρεψε στα καθήκοντα του
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.