Λοιπόν σύντροφοι Μακεδονομάχοι και λοιποί υπέρ πατριώτες .Σε οτι αφορά την Συμφωνία των Πρεσπων .Να σας πω οτι υλοποιείται κανονικότατα ..Αν σας διαφεύγει ο πρωθυπουργός της; Βόρειας Μακεδονίας τα τελευταία 3 χρόνια έχει έρθει στην Ελλάδα 3 με 4 φορές .Πρόσφατα μάλιστα στην Αλεξανδρούπολη ο κ Μητσοτάκης τον προσφώνησε ως πρωθυπουργό της Βόρειας Μακεδονίας. Προς τι εισαγωγή θα μου πείτε .Σε ένα από τα άρθρα της συμφωνίας αναφέρεται οτι συστήνεται κοινη Μεικτή Διεπιστημονική Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων (ΜΔΕΕ)Ελλάδος - Βόρειας Μακεδονίας η οποία θα αλλάξει τα βιβλία και κ.λ.π. Ενω υποχρέωση των δύο χωρών είναι να κατεβάσουν ή να αλλάξουν τις πινακίδες που θα πρέπει πλέον ( σε οτι αφορά την Ελλάδα ) να αναφέρουν Δημοκρατια Βόρειας Μακεδονίας .Αυτό θα εφαρμοστεί αργά ή γρήγορα είτε σας αρέσει είτε όχι
Αν λοιπόν κάποιοι εξακολουθείτε να πιστεύετε το αντίθετο πλανάστε πλάνην οικτρα .Για ρωτήστε και τον Μάρκο Μπόλαρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.