Την δεκαετία του 60 αγαπημένη διαφήμιση ήταν η πώληση οικοπέδων με δόσεις για τα οποία οι πωλητές υποσχόταν οτι θα μπορούσαν σύντομα να έχουν σύνδεση με νερό , φως και τηλέφωνο .Βέβαια σε πολλές των περιπτώσεων οι υποσχέσεις παρέμειναν υποσχέσεις καθώς τα οικόπεδα βρισκόταν στο τέρμα του πουθενά .
Με πληροφορει ο σμπίρος οτι εσχάτως η υπόσχεση έχει αρχίσει και πάλι να κάνει την εμφάνιση της .Μόνο που τα δεδομένα έχουν λίγο διαφοροποιηθεί καθώς τα οικόπεδα υπάρχουν και έχουν και νερο και φως και τηλέφωνο. Αλλα η υπόσχεση που δίνεται είναι οτι το φως θα δίνεται τζάμπα .Μην φανταστείτε οτι η προσφορα ισχύει για όλους .Για λίγους και εκλεκτούς που υποτίθεται οτι μπορούν να καθοδηγήσουν την πλέμπα
Το παρόν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας.Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι συμπτωματική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.