Για απουσία ( στην αντιμετώπιση της καθημερινότητας ) της δημοτικής αρχής Αμφίπολης κάνει λόγο ο επικεφαλης της αντιπολίτευσης κ Κώστας Μελίτος .Ο οποίος όπως αναφέρει στην τοπική κοινότητα Παλαιοκώμης τα λύματα ¨¨βγήκαν ¨¨ βόλτα χωρίς κανείς να κάνει κάτι .Θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία των κατοίκων .Ενώ αφήνει σαφείς αιχμες για την κατάσταση που βρίσκονται οι αγροτικοι δρόμοι
Έχω μια απορία κύριοι εκπρόσωποι της Παλαιοκωμης :
Εδώ στην σελίδα σας, γιατί δεν ανεβάζεται φωτο με αποκαταστάσεις του δικτύου όταν γίνονται από τους ιδιώτες εργολάβους που έχει σύμβαση ο Δήμος ; Μήπως δεν το γνωρίζεται ότι υπάρχει συνεχή ενεργή σύμβαση;;;; ( όλη μέρα μαζί είστε )
Η μήπως δεν σας στέλνουν ποτέ το Συνεργειο στην Παλαιοκωμη και γι αυτό καθυστερούν τα σπασίματα ;;;
Πρέπει να αρχίσουμε να αναδεικνύουμε και τις λεπτομέρειες για να υλοποιηθούν ορισμένα μικρά θέματα αλλά σημαντικά για τους κατοίκους;
Οι αποκαταστάσεις των δρόμων στα σημεία που έχουν σκαφτεί για σπασίματα αγωγών ;;;;;;;τι θα γίνει με τις επικίνδυνες λακούβες σε διαφορά σημεία του χωριού ; Θα πρέπει να ανεβάζουμε φωτογραφίες για γίνουν οι επισκευές....... τα αυτονόητα ;
Με το πρόβλημα της αποχέτευσης δίπλα στις καφετέριες που υπάρχει εδώ και 15 μέρες , που έχουν βγει τα λύματα στην επιφάνεια παρακείμενου οικοπέδου , τι θα γίνει; Πέρα από την δυσάρεστη οσμή που υπάρχει στον ευρύτερο χώρο , αποτελεί και μια μεγάλη Εστια μόλυνσης.
Πως αισθανθήκατε που ήρθαν τόσοι ετεροδημότες μετά από δυο χρόνια στο χωριό και αντιμετώπισαν αυτή την κατάσταση ; Που δεν μπορούσαν να βγουν έξω από τα σπίτια τους από την μυρωδιά ;Δεν τολμούσε κανείς να καθίσει στους εξωτερικούς χώρους των καφέ !!!!
Για να δούμε με τους αγροτικούς δρόμους τι θα γίνει ; Άραγε γνωρίζετε τι γίνεται στον κάμπο ;
Συνεχίζεται .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.