Μετά από 24 ώρες από την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας. Η κομματική οργάνωση του ΚΙΝΑΛ ανακοίνωσε τον αριθμό όσων ψήφισαν καθώς και τα ονόματα όσων εκλέγονται .Ενώ για την ανακοίνωση των αναλυτικών αποτελεσμάτων όπως αναφέρεται << θα εκδοθεί δελτίο τύπου, μετά την πιστοποίηση των αποτελεσμάτων από την ΝΕΚΑΠ, η οποία συνεδριάζει σήμερα το βράδυ.>>
Ομως ήδη αρχίζουν να δυναμώνουν οι φωνές αμφισβήτησης της όλης εκλογικής διαδικασίας .Με ανάρτηση του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο κ
Πουλτουρτζίδης σημειώνει οτι << Σχεδόν ένα 24ωρο μετά το πέρας της διαδικασίας της αναγέννησης του ΠΑΣΟΚ και παρά την ανεξήγητη (καθυστέρηση από την πλευρά της ΝΟ.Ε.Σ. ανακοίνωσης των επισήμων αποτελεσμάτων στον Νομό μας) >>
Ενω ο κ Κεισογλου αναφέρει << Για κάποιες παραφωνίες, “αστοχίες”, και “παραλήψεις” σχετικά με την εκλογική διαδικασία θα σας ενημερώσω με απόλυτη ειλικρίνεια και με στοιχεία αφού πρώτα τοποθετηθώ στα αρμόδια όργανα.
Αναμένουμε τις απαντήσεις της εφορευτικης επιτροπής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑΝ
Ο Κ ΚΕΙΣΟΓΛΟΥ
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις Σερραίες και όλους τους Σερραίους για την αθρόα συμμετοχή σας στις χθεσινές διαδικασίες του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής. Η ελπιδοφόρα παρουσία σας γεμίζει με δύναμη εμένα αλλά και όλους τους συντρόφους, συνυποψήφιους μου να συνεχίσουμε την δύσκολη προσπάθεια όχι μόνο για την Πολιτική Αλλαγή αλλά και την Αλλαγή Ύφους, Ήθους και Κουλτούρας που έχει ανάγκη ο τόπος. Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω από καρδιάς, έναν έναν όλους όσους ήρθαν και στήριξαν την υποψηφιότητα μου ως σύνεδρος, καθως και την υποψηφιότητα μου ως μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής Σερρών.
Η στήριξη πραγματικών αγωνιστών της παράταξης και της ζωής με τιμά και με γεμίζει ευθύνη. Ευθύνη απέναντι στα πρόσωπα που με ψήφισαν και απέναντι σε αυτούς που δεν με ψήφισαν αλλά εξέφρασαν έναν θετικό λόγο για την στάση μου, την προσφορά μου αλλά και για την πολύχρονη παρουσία μου σε όλους τους αγώνες της παράταξης. Ήταν συγκινητικά τα λόγιας σας και πολυτιμότερα από την ψήφο σας.
Σας υπόσχομαι ότι δεν θα σκύψω το κεφάλι, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις για όλους εσάς. Προσπαθώντας με τον λόγο μου, την παρουσία μου αλλά και με την ψυχή μου να είμαι δίπλα σας για να ακούγεται καθάρια η δίκη σας φωνή.
Το ΠΑΣΟΚ ήταν, είναι και θα είναι το Κίνημα της Αλλαγής.
Υ.Γ. Είναι άλλο πράγμα το ανοιχτό, δημοκρατικό, συμμετοχικό κόμμα το οποίο επιζητεί η κοινωνία και άλλο "διάτρητο" που επιδιώκουν συγκεκριμένα συστήματα και παράγοντες.
Υ.Γ.1 Για κάποιες παραφωνίες, “αστοχίες”, και “παραλήψεις” σχετικά με την εκλογική διαδικασία θα σας ενημερώσω με απόλυτη ειλικρίνεια και με στοιχεία αφού πρώτα τοποθετηθώ στα αρμόδια όργανα.
Συντροφικούς χαιρετισμούς 
Παναγιώτης Κεισογλου
Π Κ ΠΟΥΛΤΟΥΡΤΖΙΔΗΣ
«Σχεδόν ένα 24ωρο μετά το πέρας της διαδικασίας της
αναγέννησης του ΠΑΣΟΚ και παρά την ανεξήγητη (καθυστέρηση από την πλευρά της ΝΟ.Ε.Σ. ανακοίνωσης των επισήμων αποτελεσμάτων στον Νομό μας), νιώθω από καρδιάς την ανάγκη να ευχαριστήσω ιδιαίτερα όλους τους
συμπολίτες μου που βρέθηκαν χθες σε κάποιο εκλογικό τμήμα και με την
ψήφο τους άλλα και τα εγκάρδια λόγια τους, σε πολλές περιπτώσεις, μου
έδειξαν την εκτίμησή τους για την πορεία μου μέχρι τώρα στο χώρο. Το
ειλικρινές σφίξιμο του χεριού αλλά και η εμφανής προσδοκία στο βλέμμα
πώς, μεταξύ άλλων, και στο δικό μου πρόσωπο προσβλέπουν για μια πιο
ξεκάθαρη πορεία της παράταξής μας προς ένα πιο λαμπρό μέλλον. Αυτή η
προσδοκία κάνει πολύ βαριά την εκλογή μου στην Νομαρχιακή Επιτροπή και
ως αντιπρόσωπος στο επικείμενο συνέδριο. Αλλά είναι η ίδια που μου δίνει
και την δύναμη που χρειάζεται για να δυναμώσω ακόμη περισσότερο την
φωνή μου. Να εξαλείψουμε τις παθογένειες του παρελθόντος, οι οποίες δεν
έλειψαν ούτε στην χθεσινή διαδικασία, και μαζί να σηκώσουμε ξανά ψηλά
τον Ήλιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.