Τετάρτη 11 Μαΐου 2022

Δήμος Σερρών : Κοίτα να μαθαίνεις - Η πόλη πλέον δεν χρειάζεται δήμαρχο

 

 Με αφορμή την ανάρτηση μας για το πάρκο στο θερινό θεατράκι

Σέρρες : Λονδίνο ..γίναμε

 Ο επικεφαλής της Δημοτικής πρωτοβουλίας Σερραίων Ηλίας Γκότσης σπεύδει να υπενθυμίσει οτι και αυτό το έργο έγινε δια χειρός της δημοτικής αρχής Πέτρου Αγγελίδη 
Με τη φόρα που έχετε πάρει αγαπητέ Ηλία τα τελευταία τρία χρόνια να διεκδικείτε την πατρότητα όλων των έργων ( οσων έγιναν , γίνονται και θα γίνουν ) .Μάλλον η πόλη για τα επόμενα χρόνια δεν χρειάζεται δήμαρχο αφού τα έχετε κάνει , σχεδιάσει και προγραμματίσει όλα . 
 
 
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ!
Ποιός ανέδειξε το συντριβάνι στο κεντρικό πάρκο που ήταν θαμμένο 30 χρόνια περίπου?
Ποιός λειτούργησε το αναψυκτήριο?
Ποιός ανέδειξε και καλλώπισε το θεατράκι που ήτα μια χωματερή?
Ποιός αποζημίωσε το οικόπεδο της εκκλησίας μέσα στο κεντρικό πάρκο?
Ποιός έκλεισε την ΔΟΡΥΛΑΙΟΥ για να μην παρκάρουν μικρά και μεγάλα οχήματα μέσα στο κεντρικό πάρκο με στόχο την πεζοδρόμηση?
Ποιός κατασκεύασε τον πεζόδρομο της ΔΟΡΥΛΑΙΟΥ?
Ποιός φώτισε το πάρκο που ήταν βυθισμένο στο σκοτάδι με άπλετο φως?
Ποιός έκανε το κεντρικό πάρκο έναν ελκυστικό χώρο ώστε να τον απολαμβάνουν οι πολίτες κάθε ηλικίας?
ΠΟΙΟΣ....????
Ποιός άλλος!!!!!
Η ΔΗΜΟΤΙΚΉ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΊΑ ΣΕΡΡΑΊΩΝ!!!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.