Άνοιξε τις πύλες της η Ανθοκομική Έκθεση Μονόβρυσης, μετά από δύο χρόνια απουσίας λόγω της υγειονομικής κρίσης.
Τον αγιασμό τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ.κ.Θεολόγος. Η επίσημη έναρξη το βράδυ της Παρασκευής ήταν εντυπωσιακή ενώ το παρών έδωσαν πολλοί επίσημοι φορείς και πλήθος κόσμου.
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο Δήμαρχος Εμμανουήλ Παππά Δημήτρης Νότας, οι παραγωγοί της Μονόβρυσης είναι απόγονοι Μικρασιατών προσφύγων οι οποίοι έφεραν από τον τόπο τους τη γνώση και την αγάπη τους για την καλλιέργεια των κηπευτικών.
Το θέαμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό με χιλιάδες λουλούδια, όλων των ειδών να δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα.
Στο χώρο της Έκθεσης οι μικροί φίλοι έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τα πανέμορφα άλογα του Κέντρου Θεραπευτικής Ιππασίας που συμμετέχει με τον τρόπο αυτό στην εκδήλωση.
Η 21η Ανθοκομική Έκθεση Μονόβρυσης συνεχίζεται σήμερα Σάββατο και αύριο Κυριακή στο γήπεδο της Μονόβρυσης και περιλαμβάνει εκτός των άλλων και παραδοσιακό πρόγραμμα, ενώ οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν και ψητά της ώρας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο.
https://www.serrespost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.