Σάββατο 7 Μαΐου 2022

ΝΟΔΕ Σερρών : Απίστευτο -Συνέδριο με 8.000 παρατηρητές


  

 

 

Σε εξέλιξη το συνέδριο της ΝΔ .  Ο αριθμός αυτών που συμμετέχουν σπάει ρεκορ για κάθε συνέδριο που έχει γίνει στην Ελλάδα . Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο διευθυντής του γραφείου τύπου της ΝΔ κ Ρωμανος ο οποίος μίλησε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ στην εκπομπή << Μια του Νότη δύο του Χιωτη >> . Στο συνέδριο συμμετέχουν πάνω από 10.000 άτομα. Καθώς εκτός των 2500 συνέδρων υπάρχουν και πάνω από 8.000 παρατηρητές .

ΕΙΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΜΕΤΑ ΤΟ 25ο λεπτό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.