Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

Κάνουν οι Έλληνες κυκλώματα και ιστορία οι παρέες....


Η ενδυματολογική στυλιστική επιλογή της κ. Γιάννας Αγγελοπούλου, δεν θα με ενοχλούσε καθόλου, ίσως και να μου άρεσε, καθώς είναι προχωρημένη, θαρραλέα και προσπαθεί να ενσωματώσει το παραδοσιακό και το εορταστικό, αν…

αν η κ. Αγγελοπούλου είχε επιδείξει ουσιαστικό έργο στην Επιτροπή Εορτασμού των 200 χρόνων,

αν δεν είχε καταργήσει τον ελληνορθόδοξο σταυρό από κάθε έκφραση του εορτασμού,

αν οι δράσεις της επιτροπής είχαν λαϊκό και πατριωτικό χαρακτήρα,

αν διέτρεχαν οριζόντια και κάθετα όλη την ελληνική κοινωνία,

 αν δημιουργούσαν αισθήματα ενότητας, ομοψυχίας και εθνικής συσπείρωσης,

αν δεν κυριαρχούσαν στην επιτροπή τοις ενδοτικές και εθνομηδενιστικές απόψεις, ιδιαίτερα αρνητικές στην τωρινή περίοδο έντασης με τους γείτονες,

αν ο εορτασμός των 200 χρόνων γινόταν κτήμα όλου του λαού, της ομογένειας και του απανταχού ελληνισμού,

αν ο εορτασμός δεν έμενε στους κλειστούς τοίχους μιας αμφισβητούμενης οικονομικής και πολιτικής ελίτ, με εκδόσεις αναμνηστικών συλλογών νομισμάτων και δεξιώσεις φορμόλης.

Η επανάσταση του 1821 ήταν εθνική, απελευθερωτική και λαϊκή επανάσταση και σαν τέτοια, με το λαό πρωτοπόρο, έπρεπε να  εορτασθεί, αλλά….

Αλλά αντιμετωπίσθηκε σαν μια τυπική αγγαρεία σε μια λίστα things to do, σε ατζέντες πρωθυπουργικές και νεοφιλελέδικων παρατρεχάμενων, που βλέπουν καριοφίλι και γιαταγάνι και τρέμουν, που τα απομακρύνουν από το γραφείο της ΠτΔ, που βλέπουν φουστανέλα και ορέγονται αυτό που περιβάλει και κρύβει, που βλέπουν τσαρούχια και ανατριχιάζουν με αποτροπιασμό.

Την πρωταγωνίστρια της χρεωκοπίας των Ολυμπιακών Αγώνων του Σημίτη του 2004, διάλεξε ο πρωθυπουργός. Αυτή που ουδέποτε απέδωσε λογαριασμό για το κόστος των αγώνων, αυτή που έκαψε φαντασμαγορικά το δάσος της Φιλοθέης, αυτή την επαναστάτρια του σαλονιού με το πούρο αλλά Τσε και με εμφάνιση Μάικλ Τζάκσον, αυτήν που αναμείχθηκε ενεργά στις διεθνές σχέσεις του Αλέξη Τσίπρα όχι γιατί ασπάσθηκε την αριστερά, αλλά για να διατηρήσει τους δεσμούς με την ντόπια εξουσία και να νοικιάσει τα πλωτά γεωτρύπανα της οικογένειας Αγγελοπούλου στο ελληνικό δημόσιο, για να καταλήξουν στο τέλος, το “Deep Sea Metro II” στην Turkish Petroleum και στον Ταγίπ Ερντογάν, για να τρυπήσει στα νερά της Κύπρου, αφού άλλαξε το όνομα του σε Fatih.

Σε αυτή ανέθεσε ο κ. Μητσοτάκης, την προεδρία της Επιτροπής 2021.

Οι παλιοί ναυτικοί είχαν μια λέξη που περιέγραφε τέτοιες συμπεριφορές κάτι σαν φιόρε του Λεβάντε, αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς…

Βλέπω όμως στη φωτογραφία της Αρεόπολης στις 17/03/2021 και την ευθυτενή παρουσία του κ. Τάκη Θεοδωρικάκου που προσηνής αποδίδει ως γνήσιο τέκνο της Μάνης σεβασμό στους αγωνιστές προγόνους μας.

Ο βίος και η πολιτεία του κ. Θεοδωρικάκου είναι γνωστά από την ΚΝΕ σαν γραμματέας της στο ΠΑΣΟΚ των Σημίτη, Λαλιώτη και μετά στον Καλογρίτσα της GPO και των βοσκοτόπων, για να βρει απάνεμο λιμάνι στη ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Δικαίωμα του θα μου πείτε και συμφωνώ. Και ο μισθοφόρος δουλειά κάνει, υπηρεσίες προσφέρει.

Θυμάμαι όμως τι έλεγε η ΚΝΕ για την Επανάσταση του 1821 επί των ημερών του, όταν χαρακτήριζαν την επανάσταση σαν «αστική επανάσταση» που «η αστική τάξη πλαστογράφησε τα πραγματικά αίτια της επανάστασης» και «παρείδε επίτηδες τα οικονομικά αίτια που προυκάλεσαν την εξέγερση» και όλα τα υπόλοιπα που ο Κορδάτος αναφέρει.

«Εθνικοαστικό κίνημα» περιέγραφαν την επανάσταση οι Κορδάτοι και οι Ζέβγοι, οι απόστολοι και ευαγγελιστές του ΚΚΕ του κ. Τάκη Θεοδωρικάκου.

Και βέβαια το ΚΚΕ που αλλάζει θέσεις όπως οι αστοί πουκάμισα, άλλαξε πολλές φορές τις θέσεις του, για να φθάσει επί ημερών Ν. Ζαχαριάδη στις 12-14/12/1953 στην 4η ολομέλεια της ΚΕ του ΚΚΕ να αλλάξει θέση,

«Ο χαρακτήρας της λαϊκής επανάστασης του 1821 ήταν εθνικός απελευθερωτικός (…) Η επανάσταση έπρεπε να είναι αστικοδημοκρατική. Κινητήριες δυνάμεις (…) ήταν: Το εμπορικό και ναυτεμπορικό κεφάλαιο, η αστική τάξη σαν ηγεμόνας της επανάστασης. Η αγροτιά, σαν ο κύριος φορέας της. Οι συντεχνίες και η φτωχολογιά στις πόλεις. Δηλαδή, όλος ο λαός (…)» ,                                                                θέση που αποσύρθηκε από πιέσεις του ΚΚΣΕ γιατί θεωρήθηκε σεχταριστική από τα διεθνιστικά σοβιετικά αφεντικά του κομμουνιστικού κινήματος.

Ο κ. Τάκης Θεοδωρικάκος λοιπόν παρευρέθηκε στην Αρεόπολη ως ταπεινός προσκυνητής εθνικών αγώνων, εκεί που με βάση την πολιτική του ιστορία, μόνο σαν τουρίστας μπορεί να βρεθεί.

Ποτέ όμως δεν μας είπε για τον πρότερο βίο και πολιτεία στη ΚΝΕ και στο ΠΑΣΟΚ και αν εξακολουθούν και ισχύουν οι προηγούμενες απόψεις του.

Αλλά στη σημερινή ΝΔ, έφθασε να γίνει αντιπρόεδρος ο υβριστής του Κ. Καραμανλή, ο πωλητής νανοβιονικών γιλέκων, ο οππορτουνιστής Θεοδωρικάκος γιατί να αποτελέσει πρόβλημα;                                   

Στα πλαίσια δε του σύγχρονου πολιτικού γενιτσαρισμού όλα είναι πιθανά.  

Αποδεκτά δεν είναι, τουλάχιστον από εμάς.

Βεβαίως η κυοφορούμενη κομματική του υποψηφιότητα με τη ΝΔ, απαιτεί θυσίες, μεταλλάξεις και μετασχηματισμούς.

Δικαίωμα του, και δικαίωμα μας να διατηρούμε εθνική και ιστορική μνήμη.

Στο βίντεοκλίπ της Επιτροπής 2021, ακούγονται οι στίχοι του Διονύση Σαββόπουλου «Ας κρατήσουν οι χοροί», όπως και λίγο παρακάτω ακούγονται οι πραγματικοί στίχοι που ισχύουν σήμερα, «κάνουν οι Έλληνες κυκλώματα και ιστορία οι παρέες», «κι είτε με τις αρχαιότητες είτε με ορθοδοξία των Ελλήνων οι κοινότητες φτιάχνουν άλλο γαλαξία», «και με μάτια κλειστά τραγουδούν αγκαλιά, Εθνική Ελλάδος γεια σου», «μα η δικιά μας έχει όνομα, έχει σώμα και θρησκεία και παππού σε μέρη αυτόνομα μέσα στη τουρκοκρατία», «να μας έχει ο θεός γερούς πάντα να ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε», «και ας κρατήσουν οι χοροί και θα βρούμε αλλιώτικα στέκια επαρχιώτικα, ώσπου η σύναξη αυτή σαν χωριό αυτόνομο να ξεδιπλωθεί».

Ούτε αυτό δεν σεβάσθηκαν οι φορείς του ενδοτισμού της σύγχρονης χρεωκοπίας της πατρίδας.

«Να μας έχει λοιπόν, ο θεός γερούς πάντα να ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε», «και ας κρατήσουν οι χοροί και θα βρούμε αλλιώτικα στέκια επαρχιώτικα, ώσπου η σύναξη αυτή σαν χωριό αυτόνομο να ξεδιπλωθεί».

Και θα ξεδιπλωθεί !

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.