Α.Ε Βασίλη Παπαβασιλείου εξαπολύει ο κ Τάσος Χανλίογλου .Αναφερόμενος στην προσπάθεια του να δημιουργήσει εντός των εγκαταστάσεων του Αυτοκινητοδρομίου το Επιστήμης, Έρευνας & Τέχνης Πάρκο (ΕΠ.Ε.ΤΕ.ΠΑ)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Κ ΧΑΝΛΙΟΓΛΟΥ
ΥΠΕΡ-ΟΠΤΙΚΩΣ.
·
Επιστήμης,
Έρευνας & Τέχνης Πάρκο (ΕΠ.Ε.ΤΕ.ΠΑ) στις Σέρρες.
Συνεπής, για την ανάλυση και
τα πεπραγμένα του ΕΠ.Ε.ΤΕ.ΠΑ έως τον άδοξο θάνατό του εξαιτίας της προηγούμενης
διοίκησης του Αυτ/μιου ( 2016 - 2019) και της πλήρους αδιαφορίας της
τωρινής.
Όσες φορές και αν τους ρωτήσετε τί είναι
"τεχνολογικό πάρκο" αδύνατον
να απαντήσουν. Και όμως τους
επιτρέψαμε να κάνουν ΠΛΑΚΑ με το Αυτοκινητοδρόμιο.
Τεχνολογικό Πάρκο, αποτελεί ένα τεραστίων
διαστάσεων και οραματικού χαρακτήρος έργο. Ιδέα
που ξεκίνησε από τα πρώτα στάδια ακόμη του Αυτ/μίου και για πολλά χρόνια
καλλιεργήθηκε. Όμως η εσωστρέφεια, η μουγκαμάρα και οι πάντα κλειστές πόρτες
των όποιων διοίκησαν, λειτούργησαν αρνητικά για κάθε πρωτοποριακή δραστηριότητα.
Σαν οι μεν να παρέδιδαν (
στα κρυφά) ένα "απόστημα" στους δε χωρίς ( υποθέτω ) ποτέ να ίσχυσε,
η γνωστή πρακτική από τον στρατό, παράδοση
- παραλαβή. Σαν οι μεν να ήθελαν να καλύψουν τους δε, και πάλι από την αρχή. Ο
σοφός λαός λέει ότι «κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει». Βγάζει όμως όλων των
άλλων.
Όποιος είχε γνώσεις, ιδέες και
διάθεση για αφιλοκερδή προσφορά, έπρεπε με κάποιον τρόπο να απομακρυνθεί. Υποθέτετε κάτι συνδημότες
μου;
Απαράδεκτη συμπεριφορά εις βάρος του αυτοκινητοδρομίου και της πόλης.
Όσο για τα οικονομικά ελπίζουμε κάποτε
να μάθουμε την αλήθεια. Σε μια δημοκρατία κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κατασπαταλά τον ιδρώτα των πολιτών. Παρασύρουμαι
και ξεφεύγω . Όμως η οργή ξεχειλίζει. ...................... Συνεχίζω. Σε χώρες
λοιπόν όπου αναπτυσσόταν η βιομηχανία αυτοκινήτου, γρήγορα δημιουργήθηκε η
ανάγκη ύπαρξης εγκαταστάσεων που θα εξυπηρετούσαν την έρευνα και τις δοκιμές
των επιτευγμάτων τους. Έτσι προκειμένου να ταλαιπωρούνται ολόκληρα
συνεργεία, να κινδυνεύουν και να ξοδεύονται σε ανοιχτούς δρόμους σκέφτηκαν και
κατασκεύασαν κυκλικές διαδρομές (σιρκουί), όπως θα λέγαμε σήμερα κάτι σαν μεγάλο και ζωντανό προσομοιωτή. Στα περιβάλλοντα
των ως άνω σιρκουί "φύτρωσαν" και αναπτύχθηκαν τεχνολογικά πάρκα ως κέντρα έρευνας και δοκιμών. Στα
πλαίσια του όποιου ανταγωνισμού αποφασίστηκε οι κυκλικές διαδρομές / πίστες
/Αυτ/μια να χρησιμοποιούνται και ως χώροι
συναγωνισμού. Και εγένοντο αγώνες. Δηλαδή φίλοι μου
συνδημότες σε ένα αυτ/μιο ενίοτε γίνονται και αγώνες. Ελπίζω να το καταλάβατε
εσείς οι προηγούμενοι και κυρίως οι πρόεδροι
και υπογράφοντες; Για τους συν
αυτών και το υπόλοιπο Δ.Σ απλά αδιαφορώ.
Και αφού κύριε
Παπαβασιλείου ουδόλως αντιληφθήκατε τι πάω να κάνω και πριν ακόμη ενημερωθείτε
γιατί το καταστρέψατε; Ιδέα μου λοιπόν η ανάπτυξη τεχνολογικού πάρκου που στην πράξη θα λειτουργούσε αντίστροφα των
βιομηχανικών χωρών. . Στο αποψιλωμένο αυτοκινητοβιομηχανικά περιβάλλον της
χώρας μου η παρουσία του, ως φιτίλι (πίστευα) θα πυροδοτούσε την διάθεση των ΑΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ώστε να αρχίσουν και πάλι
να ονειρεύονται. Και όμως φίλοι μου η ομάδα του κ. Παπαβασιλείου με το έτσι
θέλω το εκτέλεσαν όντας νεογέννητο ακόμη, στέλεχος του Αυτοκινητικού οράματός
μου. !!!!!
Το θέμα καθώς είναι τεράστιο,
δεν μου πάει η ψυχή να το τελειώσω σ' αυτό το κείμενο. Γι’ αυτόν τον λόγο θα επανέλθω. Η ιδέα του ΕΠ.Ε.ΤΕ.ΠΑ δεν έσβησε. Ίσως στο μέλλον μέσα από άλλους
φιλόξενους χώρους αναγεννηθεί. Το κείμενο ας θεωρηθεί ως μάθημα, δωρεάν, μετά
διδασκάλου προς τους "ναυτιλομένους". .......
Το "αναβάθμιση" που ακούτε αποτελεί πλήρη παραπλάνηση.
Τάσος Χανλίογλου - είς εκ των 8
Γιατί κατηγορείται ο Παπαβασιλείου που είναι ορθοπεδικός και μπορεί να μην γνωρίζει, και δεν ρωτάτε τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο και "μηχανολόγος μηχανικός" (γιαλαντζί) άραγε ποιό είναι το Πανεπιστήμιο που φοίτησε, να δώσει την δική του άποψη μιας και είναι του Πανεπιστημίου (περιμένουμε τίτλο σπουδών);
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δείτε ποιος ήταν διευθύνων Σύμβουλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήη ευθυνη βαρύνει παντοτε τα πολιτικα πρόσωπα . Αυτοι επελεξαν τον Διευθυνοντα Συμβουλο. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ !!!!