ΟΠΑΚΠΑ : 3+1 ερωτήσεις στον Γιάννη Δεσποτίδη για το ¨¨έξυπνο ¨¨ ωράριο εργασίας των υπαλλήλων
Το αγαπημένο προεκλογικό μότο της νέας δημοτικής αρχής
ήταν η <<έξυπνη πόλη >> .Φαίνεται οτι από τον ΟΠΑΚΠΑ αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά η υλοποίηση δράσεων για την μετατροπή της πόλης σε ΄<<έξυπνη >>> . Αφού υιοθετείται νέο μοντέλο ευέλικτης εργασίας των υπαλλήλων . Διαβάζω την πρόσφατη απόφαση του προέδρου του ΟΠΑΚΠΑ για την ανάθεση καθηκόντων σε υπάλληλο
και επειδή είμαστε και <<χοντροκέφαλοι >> και δεν τα πιάνουμε ,Μπορεί ο αγαπητός πρόεδρος να μας λύσει κάποιες απορίες.
1. Πόσους υπαλλήλους έχει αυτό το αυτοτελές Γραφείο Γραμματειακής Υποστήριξης Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
2 . Γιατί πρέπει το γραφείο να συστεγάζεται με αυτό του προέδρου ???? ( δηλαδή αν ο πρόεδρος έχει κάποιες συναντήσεις οι υπάλληλοι φεύγουν από το γραφείο ή είναι και αυτοί παρόντες ??? ) .
3. Αναφέρεται οτι ο υπάλληλος θα εργάζεται απογεύματα, Σάββατα, Κυριακές, Αργίες κλπ . Ποιο είναι το αντικείμενο εργασίας που απαιτεί την συνεχή του σχεδόν 24ωρη παρουσία . ( δεν έπρεπε να γίνει περιγραφή , αυτό να είναι στην διάθεση του προέδρου είναι κάπως γενικόλογο ) .
4. Αναφέρεται οτι ως ανταμοιβή δεν θα υπάρχει οικονομική απολαβή αλλά θα δίνονται ρεπό . ( πόσα ??? 5 , 10 , 15 , 30 ,200 - δεν πρέπει να είχε καθοριστεί ένας αριθμός πλαφόν ??? ) .
Γιατί π.χ ας πούμε αν ο πρόεδρος βεβαιώνει οτι ο υπάλληλος εργάστηκε Σαββατοκύριακο αυτομάτως κερδίζει δύο εργάσιμες ημέρες από τις πέντε .Και αν ο πρόεδρος βεβαιώσει οτι εργάστηκε 16 ώρες Σάββατο και 16 ώρες Κυριακή τότε την επόμενη εβδομάδα παίρνει τέσσερα ρεπό και δουλεύει 1 ημέρα .Εκτός και αν το καταλάβαμε λάθος
Αναμένουμε την απάντηση του κ Δεσποτίδη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.