Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

Δήμος Σερρών : Μήπως ξεχάσατε την κορδέλα ???

Προβολείς τοποθετήθηκαν στα ανοιχτά γήπεδα μπάσκετ
στον περιβάλλοντα χώρο του κλειστού της κοιλάδας των Αγίων Αναργύρων . Οπουδήποτε αλλού θα ήταν αυτονόητο να υπάρχει φωτισμός όχι μόνο στα γήπεδα αλλά  παντού στον περιβάλλοντα χώρο . Μην ξεχνάμε οτι σε αθλητικούς χώρους υπάρχουν μέχρι και αργά την νύχτα αθλητές και μάλιστα νεαρής ηλικίας  και να μην ξεχνάμε επίσης ότι μέσα από τους λογαριασμούς της ΔΕΗ οι δημότες πληρώνουν στον δήμο ειδικό τελος. όμως στο SERRAISTAN και αυτό ήταν είδηση που μάλιστα απασχόλησε επι μέρες την τοπική επικαιρότητα .

ΥΓ: Φήμες οτι υπήρξαν σκέψεις να οργανωθεί και τελετή εγκαινίων και να κοπεί και η σχετική κορδέλα διαψεύδονται ως κακοήθειες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.