υλοποιήσει την παλιότερη σύμβαση που υπογράφηκε για τη δημιουργία τριών (3) σταθμών διοδίων στον κάθετο άξονα της Εγνατίας οδού Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας, όμως, όπως μας κατήγγειλαν οδηγοί, οι χημικές τουαλέτες που είναι εγκατεστημένες στα πάρκινγκ μεταξύ Στρυμονικού και Λαχανά, ξεχειλίζουν από… ΣΚΑΤΑ (μερικά πράγματα πρέπει να γράφονται με το όνομά τους και όχι με… γιατί δεν συγκινούνται αλλιως οι “αρμόδιοι”). και φυσικά είναι μη προσβάσιμες, στους ταλαίπωρους οδηγούς που είχαν την ατυχή έμπνευση να σταματήσουν εκεί για να κάνουν την ανάγκη τους.
Η … ανάγκη στη φύση!
Αποτέλεσμα η… ανάγκη να γίνεται εκτός των χημικών τουαλετών, με αποτέλεσμα να γίνονται αφενός… θέαμα στα διερχόμενα οχήματα, και απο την άλλη να … αποπατούν στην… φύση.
Παρακαλείται η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ να επηληφθεί του θέματος, το οποίο δημιουργεί… αλγεινές εντυπώσεις τόσο στους… ιθαγενείς, όσο και στους τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα μας, ειδικά τώρα το Καλοκαίρι.
https://www.anexartitos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.