Αυτοί που κάνανε το πάν να γίνει η έδρα του ΑΤ στο Νέο
Σκοπό (το χωριό) συνεχίζουν να τα ρίχνουν στην κ. Μ. Κόλια Τσαρουχά στην κ. Α. Σταμπουλή, στον κ. Σταύρο Πανίουπουλο και σε άλλους.
Οι ίδιο άνθρωποι που στα χωρία του πρώην Δήμου Στρυμόνα καυχιούνται ακόμη ότι θα τα καταφέρουν και στα χωρία του πρώην Δήμου Εμ. Παππά ότι έφεραν το ΑΤ στο Χρυσό.
Γιατί κάποιοι άραγε πιστεύουν ότι εμείς εδώ τρώμε κουτόχορτο και στην Αθήνα Νέκταρ και Αμβροσία.
Πρώτον ο Δήμαρχος κατάγεται από Νιοχώρι σε όλους γνωστό δεύτερον θέση του ΣΥΡΙΖΑ είναι μικρότεροι Δήμοι άρα θα έπρεπε να είναι κατανοητό γιατί ο δήμαρχος προκρίνει τον Ν. Σκοπό .
Υστερόγραφο
Δεν γνωρίζω εάν ο Τάπας Δημήτρης είναι η δεν είναι στο ΣΥΡΙΖΑ δεν γνωρίζω αν τον διέγραψαν αν τον διέγραψε η κ. Α. Σταμπουλή ή όχι εγώ αλλά και όλος ο Νομός γνωρίζουμε ότι ο κ. Κώστας. Κώρης Πρόεδρος του Χρυσού μαζί με τον κ. Τάπα πήγαν στην Αθήνα και συζήτησαν με τον κ. Δ. Αναγνωστάκη Γ.Γ. του υπουργείου με τον Αντιστράτηγο κ. Μ. Καραμανλάκη και τέλος με τον ίδιο τον Υπουργό κ. Νίκο Τόσκα.
Μάλιστα ένα μήνα αργότερα ο Γ.Γ. κ. Δ. Αναγνωστάκης και ο Επιτελάρχης τις Ελληνικής Αστυνομίας κ. Μ. Καραμανλάκης επισκέφτηκαν το Χρυσό (χωρίο) φυσικά παρών στης συναντήσεις και ο κ. Τάπας
ΟΧΙ άλλα ψέματα δεν αντέχει ο τόπος
(Τα παπαγαλάκια ας λένε ότι θέλουν, παπαγαλάκια είναι)
ΔΗΜΟΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΠΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.