Καλά τα μοιράσατε αλλά χρειάζονται και στρατιώτες
Έμαθα οτι πριν από καιρό υπήρξε συνάντηση με θέμα τον σχηματισμό ψηφοδελτίου για τις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές για ένα από τους 7 δήμους του Ν Σερρών . Η συνάντηση πήγε καλά αφού μοιράστηκαν ρόλοι και συμφωνήθηκε το τι θακάνει ο καθένας . όμως επειδή οι εκλογές είναι <<πόλεμος >> χρειάζονται και στρατιώτες << υποψήφιοι >> που θα δώσουν την μάχη . Και εκεί αν και το πράγμα ξεκίνησε καλά τον τελευταίο καιρό άρχισε να <<κολλάει >> .Αφού και άλλοι θέλουν τον ρόλο του στρατηγού .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.