Δικαιωμένος για το θέμα των 14 συμβασιούχων του δήμου Αμφίπολης δηλώνει οτι είναι ο δήμαρχος κ Κώστας Μελίτος . Μιλώντας στο ΔΙΚΤΥΟ τόνισε οτι κινήθηκε μέσε στο υπάρχον νομικό πλαίσιο και τα όσα διαδραματίστηκαν τις τελευταίες ημέρες τον δικαιώνουν . Απαντώντας εμμέσως και στυα όσα είχαν κυκλοφορήσει οτι επιθυμούσε την απόλυση των συμβασιούχων προκειμένου να προσληφθούν άλλοι .Τόνισε οτι ήταν πολύ ευχαριστημένος από την εργασία που προσέφεραν και θα ήταν θετικός και στην μονιμοποίηση τους αρκεί αυτό να γινόταν σύμφωνα με το γράμμα του νόμου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.