Τρίτη 28 Μαΐου 2024

Σέρρες : Λουκέτο στο Δημοτικό Αναψυκτήριο στο θερινό Θεατράκι


 

 

 Αγαπητοί συνδημότες νιώθω την ανάγκη να σας ενημερώσω για την δεινή θέση στην οποία περιήλθα χωρίς τη βούλησή μου, ως μισθώτρια του κατά πλάνη χαρακτηρισμένου στη Σύμβασή μου με τον δήμο Σερρών ως Δημοτικό “Αναψυκτήριο” στο Κεντρικό Πάρκο των Σερρών με την ονομασία “ΘΕΑΤΡΑΚΙ”.

Η διαδρομή της πλάνης μου είναι μακρά και παρασύρει σε ένα ατελείωτο αδιέξοδο εμένα και την οικογένειά μου θέτοντας σε κίνδυνο την ακεραιότητά μας. Αρχικά θα ήθελα να εκθέσω ότι στην συγκεκριμένη δημοπρασία διεκδίκησα σθεναρά το δημοτικό αυτό κατάστημα και κατάφερα να αναδειχθώ πλειοδότης προσφέροντας ένα σημαντικά υψηλό τίμημα ακριβώς διότι μελέτησα και πίστεψα στους όρους της διακήρυξης, οι οποίοι ευνοούσαν ξεκάθαρα την εμπορική αξιοποίηση του χώρου.

Μεταξύ των διατυπώσεων της διακήρυξης του Δήμου που ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ, εμένα ως μισθώτρια, και τον Δήμο ως εκμισθωτή , ήταν και ο χαρακτηρισμός του δημοτικού αυτού χώρου ως “ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΟ” και όχι ως “κυλικείο”. Στη συνέχεια, όμως, διαπιστώθηκαν τα πραγματικά ελαττώματά του…

Από ενάρξεως της επιχείρησής μου, έσπευσα άμεσα να εκδώσω την απαραίτητη άδεια χρήσης κοινόχρηστου χώρου για την ανάπτυξη των τραπεζοκαθισμάτων, όπως ακριβώς προβλέπεται στον Κανονισμό του Δήμου ως προς τη χρήση του χώρου που εμπίπτει στο Κεντρικό Πάρκο. Πιο συγκεκριμένα ο Κανονισμός του Κεντρικού Πάρκου του Δήμου, ο οποίος έχει ισχύ νόμου και δεσμεύει ΑΠΑΝΤΕΣ. διοικούντες και διοικουμένους, έδωσε ΡΗΤΑ το δικαίωμα στον ιδιώτη-χρήστη να χρησιμοποιεί τον κοινόχρηστο χώρο του Πάρκου για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, τηρώντας τις προϋποθέσεις του νόμου.

Παρ’ όλα αυτά και σε διάστημα περίπου  2 μηνών ο δήμος αρνήθηκε να μου δώσει την άδεια χρήσης του κοινόχρηστου χώρου με την αιτιολογία ότι υπάρχει ο διάδρομος διέλευσης τυφλών.Η δυσάρεστη για έμενα αυτή εξέλιξη ήρθε ενώ ήδη υπέγραψα τη συμφωνία μίσθωσης με τον δήμο με ένα πραγματικά δυσανάλογα υψηλό τίμημα και ενώ είχα ξεκινήσει ήδη να λειτουργώ την επιχείρησή μου δαπανώντας λεφτά για τον εξοπλισμό μου. Και όλα αυτά γιατί πίστεψα δικαιολογημένα ότι θα καταφέρω να εξυπηρετώ την συντριπτική πλειοψηφία των δημοτών που προτιμούν να καθίσουν για να απολαύσουν το καφέ τους γύρω από το σιντριβάνι του Κεντρικού Πάρκου.

Προσπαθώντας να επουλώσω το πλήγμα που υπέστην όχλησα πάμπολλες φορές την  Δημοτική Αρχή η οποία μου διαβεβαίωσε ότι θα επιλύσει άμεσα το πρόβλημά μου. …χωρίς όμως κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Όπως καταλαβαίνετε πλανήθηκα και πάλι  αναμένοντας μάταια να υλοποιηθούν οι “υποσχέσεις” που δόθηκαν και έμεινα και πάλι εκτεθειμένη στις συνέπειες του νόμου. Μάταια προσπάθησα με επιστολές, εξώδικες οχλήσεις και υπομνήματα να ενεργοποιήσω  τη Δημοτική Αρχή να μεριμνήσει και να επιλύσει το πρόβλημά μου.

Και φτάνουμε σήμερα που παρενέβη η Δημοτική Αστυνομία για να υποχρεωθώ να απομακρύνω και το τελευταίο τραπεζοκάθισμα της επιχείρησής μου που ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ σημαίνει και το τέλος της δραστηριότητάς μου, με ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟ οικονομικό και ψυχικό κόστος σε εμένα και την οικογένειά μου.

Και κάπως έτσι, στροβιλίζομαι μέχρι σήμερα ανάμεσα στην πλάνη, στις πολιτικές υποσχέσεις , τα πολιτικά τρικς και την αδιανόητη αδιαφορία των αιρετών υπεύθυνων απέναντι στην εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πολίτες στους δημοτικούς Κανονισμούς, στη διαφάνεια της διακήρυξης και στον πολιτικό λόγο.

Και όλα αυτά την ίδια στιγμή που είναι πλέον ξεκάθαρο στους δημότες ότι η χρηστή διοίκηση έχει πάει “περίπατο” όταν η μεταχείριση των επιχειρηματιών της πόλης από τη διοίκηση είναι εξόφθαλμα ΑΝΙΣΗ, με αποτέλεσμα άλλοι να ΕΥΝΟΟΥΝΤΑΙ με κάθε δυνατό τρόπο και άλλοι να ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ σε τέτοιο βαθμό που κινδυνεύουν να καταστραφούν οικονομικά .

 

 

 

Δυστυχώς εμένα, είχα την ατυχία να με αντιμετωπίσουν στυγνά, χωρίς κανένα ίχνος ανθρωπιάς δίχως καν να έχω δικαίωμα στον αντίλογο μπροστά στον κατηγορηματικό τελικά λόγο τους.

 

Λυπάμαι αλλά το τέλος για το Δημοτικό αναψυκτήριο φαίνεται να πλησιάζει. Έτσι θεώρησα χρέους μου να σας ενημερώσω, ιδιαιτέρως όλους αυτούς τους ανθρώπους που με στήριξαν με την παρουσία τους”

 

 

 

 

ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

 

ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ

4 σχόλια:

  1. Ενοίκιο πληρώνετε ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Δημοτική αστυνομία έμαθε τον δρόμο για το θεατράκι. Τον δρόμο για την Μεραρχίας τον ξέρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα τραπεζοκαθίσματα, τα μπαρ και τις εξέδρες δεν τα βλέπουν στη δημοτική αστυνομία; Πάρτε τον γερανό της τροχαίας και απαομακρύνετέ τα τώρα. Ψηφίσαμε Μητλιάγκα για να μην αλλάξει κανονιστική και θελουμε να κόψουμε το χέρι μας γιατί η κατάσταση είναι χειρότερη από ποτέ. Ντροπή σας κυρία Δήμαρχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ σωστά τα λέει ο σχολιαστής " 28 Μαΐου στις 6:51μμ". Απορώ κυρία Μητλιαγκα και κύριε Μιχτσογλου, δεν ντρέπεστε όταν περνάτε από το τμήμα της Μεραρχίας που δεν επιτρέπεται η ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων και οι ιδιοκτήτες τριών καφετέριων σας έχουν ταπεινωσει, διότι κάνουν ότι θελουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.