Τον απολογισμό για το τι πέτυχε έχοντας την εποπτεία του ΚΕΠ του δήμου Σερρών κάνει ο αντιδήμαρχος Κώστας Δινάκης . Ο οποίος όπως αναφέρει επι των ημερών το ΚΕΠ έτυχε προβολής και λειτούργησε πιο αποτελεσματικά
Η ανακοίνωση του κ Δινάκη
Το ΚΕΠ Δήμου Σερρών αποτελεί το πρόσωπο του Δήμου Σερρών προς τον πολίτη. H ανάληψη της αντιδημαρχίας ΚΕΠ δήμου Σερρών με έφερε στην ευθύνη αυτή.
Το ΚΕΠ δήμου Σερρών λειτουργούσε όλα αυτά τα χρόνια, δεν είχε όμως την προβολή , την αποτελεσματικότητα που του αρμόζει ως προς τον ένα και μοναδικό σκοπό που είναι η εξυπηρέτηση του πολίτη παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των υπάλληλων.
Επί αντιδημαρχίας μου προχωρήσαμε σε πολλές εργασίες τόσο στα κτίρια όσο και στο έμψυχο δυναμικό του ΚΕΠ.
Πρώτον το ΚΕΠ οργανώθηκε κτιριακά, έγιναν εργασίες συντήρησης από την πιο μικρή μέχρι την πιο μεγάλη, όπως όλη η λειτουργία του δικτύου υπολογιστών τηλεφωνικών εγκαταστάσεων και σε αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω τους υπάλληλους του τμήματος πληροφορικής.
Τοποθετηθήκαν καθίσματα σε κάθε γραφείο ώστε ο πολίτης να αισθάνεται ότι είναι σε μια φιλική υπηρεσία του δημοσίου.
Έγινε η διαμόρφωση του χώρου αναμονής με οθόνη ώστε να προβάλλονται οι ανακοινώσεις, με καρέκλες αναμονής και γραφείο ώστε οι πολίτες να μπορούν να οργανωθούν καλύτερα πριν εισέλθουν σε αυτό.
Δημιουργήσαμε σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να
προβάλλονται όλες οι ανακοινώσεις των ΚΕΠ καθώς επίσης και επιδείξεις
από του gov.gr.
Δεν αφήσαμε ποτέ κλειστό κάποιο ΚΕΠ μεταφέροντας υπάλληλο από το ένα ΚΕΠ
στο άλλο όταν ήταν ανάγκη ή όταν ένα ΚΕΠ κρίναμε ότι θα υπολειτουργούσε
σε περίπτωση αδειών, πάντα ήταν επανδρωμένο σωστά για να υποδέχεται
τους πολίτες.
Προχωρήσαμε με γρήγορους ρυθμούς σε πρόγραμμα για τον εκσυγχρονισμό των ΚΕΠ και κάναμε όλα τα δέοντα και τα παραδώσαμε στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου ώστε να εξασφαλιστεί χρηματοδότηση για την αναβάθμιση του.
Τοποθετήσαμε ανθρώπους με συμβάσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε οι πολίτες να εξυπηρετούνται πιο γρήγορα, όπως οι θέσεις γραμματειακής υποστήριξης στο τμήμα εξυπηρέτησης καθώς και μια θέση του στο τμήμα εσωτερικής ανταπόκρισης ώστε ο πολίτης να λαμβάνει πιο γρήγορα τις απαντήσεις.
Τρέξαμε με ταχύτατους ρυθμούς το άνοιγμα του ΚΕΠ Ορεινής δημιουργήσαμε γρήγορα τον χώρο ώστε να φιλοξενήσει τη νέα υπάλληλο του και να προσφέρει τις υπηρεσίες στο απομακρυσμένο χωριό της Ορεινής από το δήμο Σερρών
Εγκαταστήσαμε ανοικτό WI FI για τους πολίτες για να στέλνουν δικαιολογητικά απευθείας στην υπηρεσία μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.