Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

Δήμος Νέας Ζίχνης : Γιώργος Μαδεμλής - Ψέματα, ύβρεις και υπερβολές

 

 
 
 
 
 
 
Γράφει ο Γιώργος Μαδεμλης
 
 
 
Από την πρώτη στιγμή που ανακοίνωσα την απόφαση μου να κατέλθω στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές με τον συνδυασμό του Παύλου Κομβουλίδη, ειπώθηκαν διάφορες άστοχες και ατυχής άποψης τόσο για εμένα προσωπικά, όσο και για τα κίνητρα της απόφασής μου να συμμετάσχω ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό "ΣΥΜΜΑΧΊΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΏΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ ".
 
Λέχθηκαν και γράφτηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από άτομα που "ξέχασαν" όπως αποδείχτηκε την δική μου μέχρι σήμερα πορεία ψέματα, ύβρεις και υπερβολές με σκοπό να πλήξουν το πρόσωπό μου και την αξιοπιστία μου.
 
Σας αφήνω να κρίνετε αυτά που Είπαν και Έγραψαν....
 
Αλλά κυρίως Αυτούς που τα Είπαν και τα Έγραψαν. 
 
Θα πρέπει κάποιοι να προβληματιστούν πως γίνεται αυτός που δημιούργησε τον Συνδυασμό του κυρίου Μπόζη, σήμερα να βρίσκεται απέναντι ;;; 
 
 
 

 
Τι τον οδήγησε στην απόφαση αυτή;;; Γιατί δεν διάλεξε τον εύκολο δρόμο;;;
 
Η Πρώτη απάντηση σε όλες αυτές της κακοήθειες αποτελεί το Πολιτικό μου παρελθών και τα έργα που έγιναν στον Δήμο Αλιστράτης στις δύο θητείες που με εκλέξατε Δημάρχο Αλιστράτης. 
 
Η δεύτερη απάντηση θα δοθεί την Κυριακή. 
 
Η εμπιστοσύνη μου στη δυναμική του Συνδυασμού,αποτέλεσε την βάση και την αφετηρία της τελικής μου απόφασης. 
 
Συμπορευόμαστε όλοι μαζί για ένα Καλύτερο Μέλλον, για έναν Δήμο με Ταυτότητα και με θέληση για την Επανεκκίνηση προς την Ανάπτυξη, Απαγκιστωμένοι από κομματικά "χρέη" και βαρίδια του παρελθόντος.
Εύχομαι Καλή Επιτυχία στους συνυποψηφίους μου και αυτοσυγκράτηση σε όλους τους ανθυποψηφίους και μη.
Σας καλώ να με στηρίξετε και αυτή την φορά.
Σας Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.