Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

Κοίτα να μαθαίνεις : Τραπεζοκαθίσματα - Ο Αντιδήμαρχος έριξε το γάντι στους υποψηφίους δημάρχους

 


 

Με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο αντιδήμαρχος οικονομικών του δήμου Σερρών .Κάνει γνωστές τις προϋποθέσεις που θέτει η νέα κανονιστική για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων στην Κων/νου Καραμανλή. Ταυτόχρονα ο κ Μισιρλης ρίχνει το γάντι στους υποψηφίους δημάρχους ζητώντας τους να τοποθετηθούν ξεκάθαρα επι της πρότασης της δημοτικής αρχής .

Η ανάρτηση του κ Μισιρλη

ΞΕΚΑΘΑΡΑ
Η δημοτική αρχή με θεσμική ισχύ και πολιτική αυτοπεποίθηση, ξεκινά τη διαδικασία αλλαγής της κανονιστικής για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισματων και εμπορευμάτων στους πεζόδρομους ΚΚαραμανλη και Π Κωστοπουλου.
Κύριο μέλημα της νέας κανονιστικής είναι η διασφάλιση της άνετης διέλευσης πεζών και τροχοφόρων καθώς επίσης και των ατόμων με προβλήματα όρασης από την ειδική λωρίδα .
 
Η ΝΕΑ κανονιστικη δεν διορθώνει απλά τις αβλεψίες και αστοχίες που είχε η κανονιστικη του 2012 αλλά προτείνει ένα ιδιαίτερα αυστηρό πλαίσιο ανάπτυξης τραπεζοκαθισματων:
 
1 Απαγορεύει την ανάπτυξη τους μπροστά από τράπεζες , δημόσια κτήρια, παιδικούς σταθμούς
 
2 Οριοθετειται ο χώρος ανάπτυξης με ανεμοθωρακια συγκεκριμένου τύπου, χρώματος και ύψους , ομοίως και με ομοιόμορφες ζαρντινιέρες.
 
3 Απαγορεύεται ρητά η πακτωση τόσο στο έδαφος όσο και στην οροφή των καταστημάτων.
 
4 Δεν μπορούν να αναπτυχθούν ψυγεία , καταψύκτες κλπ πλην τραπεζοκαθισματων και σταντ.
 
4 Οι ομπρέλες και τα σκιαδια θα έχουν συγκεκριμένο χρώμα χωρίς διαφημίσεις .
 
5 Μόνο φορητά μέσα θέρμανσης και ψύξης με τις προδιαγραφές ασφαλείας που ο νόμος ορίζει.
 
6 Πολλές ακόμα λεπτομέρειες που διασφαλίζουν την ελεύθερη πρόσβαση στα όμορα καταστήματα και στην ΑΝΕΤΗ διέλευση των πεζών έμπροσθεν των καταστημάτων αφού διασφαλίζεται ελεύθερη συνεχόμενη , ανεμπόδιστη ζώνη 1,5 μέτρων έμπροσθεν αυτών.
 
Επισημαίνω ότι η προετοιμασία μιας κανονιστικής απαιτεί δουλειά μηνών από τις τεχνικές υπηρεσίες καθώς και τις υπηρεσίες αδειοδοτήσεων και τις ευχαριστω για την υπομονή τους και την άψογη συνεργασία τους τόσο μαζί μου όσο και με τον κ Γιώργο Νυκτοπατη.
 
Οι διαδικασίες έγκρισης μιας κανονιστικής είναι επίσης χρονοβόρες:
 
1 Γνωμοδότηση του τοπικού συμβουλιου
 
2 Συζήτηση στην επιτροπή διαβούλευσης
 
3 Απόφαση - εισήγηση της επιτροπής ποιότητας ζωής
 
4 Απόφαση δημοτικού συμβουλιου με απόλυτη πλειοψηφία του ΟΛΟΥ των μελών του.
 
5 Έγκριση νομιμότητας από την αποκεντρωμένη.
 
Όταν η διαδικασία ολοκληρωθεί με την απόφαση του δημοτικού συμβουλιου θα προτείνουμε και την αλλαγή της κανονιστικής για τις τιμές διάθεσης δημοσιου χώρου αυξανοντας τις τιμές για τη συγκεκριμένη ζώνη.
 
ΥΓ.
Όσοι ζητούν η’ πήραν την ψήφο των συνδημοτων για να συμμετέχουν στα οργανα διοίκησης του δήμου, ΟΦΕΙΛΟΥΝ να παίρνουν ξεκάθαρη θέση επι των ζητημάτων που ανακύπτουν.
 
Όλα τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίας..
Σπύρος Μισιρλής
Αντιδήμαρχος οικονομικων.

1 σχόλιο:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.