Πέμπτη 25 Μαΐου 2023

Θεόφιλος Λεονταρίδης : Έδωσα τη μάχη αυτή , όπως πάντα θεωρούσα ότι πρέπει να δίνεται

 


 
 
 
 
 
 
Φίλες και φίλοι .
Πετύχαμε όλοι μαζί μια ιστορική νίκη για την παράταξη μας .
Θέλω να συγχαρώ την κάθε μία και τον καθένα από εσάς ξεχωριστά , που υπό δύσκολες συνθήκες , σηκώσαμε ψηλά τη Νέα Δημοκρατία , και δώσαμε όλοι μαζί , υψηλό ποσοστό που θα δώσει τη δυνατότητα στις επαναληπτικές εκλογές με το νέο εκλογικό σύστημα να κυβερνήσει τη χώρα μας.
Να συγχαρώ όλους όσους εκλέχθηκαν και εύχομαι δύναμη και επιτυχία στο έργο τους .
Στην τελευταία τετραετία , όπως και στις προηγούμενες έδωσα μάχες , με μοναδικό και ανυποχώρητο στόχο να δοθούν λύσεις , στα πολλά και μεγάλα προβλήματα του τόπου μας .
Μακρύς ο κατάλογος με τις καίριες παρεμβάσεις μου , τις λύσεις που δόθηκαν σε χρόνια προβλήματα , το κοινοβουλευτικό έργο που επετέλεσα ,τα έργα που έκανα .
Ήμουν και είμαι κοντά σας με την παρουσία μου σε όλους τους κοινωνικούς χώρους , στα χωριά μας ,στην πόλη μας , στη Βουλή .
Με ουσιαστικό και πολιτικό λόγο , με προτάσεις εφικτές και με αποτελέσματα
Έδωσα τη μάχη αυτή , όπως πάντα θεωρούσα ότι πρέπει να δίνεται .
Με έντιμο και καθαρό αγώνα , σε χαμηλούς τόνους χωρίς πρόκληση στο κοινό αίσθημα.
Πιστός στις αρχές μου μπορώ να σας κοιτάζω καθαρά στα μάτια .
Εισέπραξα την αγάπη σας και αυτή είναι η μεγάλη παρακαταθήκη για μένα.
Αυτή έχει μεγαλύτερη αξία και από την ψήφο σας !
Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, την οικογένεια μου, και ιδιαίτερα όλους εσάς τις φίλες και τους φίλους ,που ψυχή και σώματι , αποφασιστικά , κάναμε ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν , για μία ισχυρή Ελλάδα , για την προκοπή του νομού μας , για την επιτυχία της Ν.Δ !
Τώρα κοιτάζουμε όλοι μπροστά . Ο αγώνας συνεχίζεται δυναμικά .
Να δώσουμε όλοι μαζί , με ηγέτη τον Κυριάκο Μητσοτάκη , τον νέο αγώνα , ώστε η Νέα Δημοκρατία αυτοδύναμη , να αναλάβει την διακυβέρνηση της πατρίδας μας .
Για μία ισχυρή Ελλάδα , για έναν Νομό Σερρών πιο δυνατό , με επενδύσεις και αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων του !

1 σχόλιο:

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.