Κυριακή 9 Απριλίου 2023

Δήμος Σερρών : Τέσσερις νέοι υποψήφιοι για την παράταξη της Βαρβαρας Μητλιαγκα

 


 

 Τέσσερις νέους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους ανακοίνωσε η παράταξη ΕΝ.ΤΟ.Σ

 Διαβάστε τα βιογραφικά τους

Βαγγέλης Μύθου
🔵 Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
🖋️ Γεννήθηκα το 1973 στην πόλη των Σερρών.
Ολοκλήρωσα τη σχολική μου φοίτησή στο 4ο Λύκειο Σερρών και στη συνέχεια τις σπουδές μου στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Ασχολήθηκα με τον ερασιτεχνικό αθλητισμό στο ποδόσφαιρο και το μπάσκετ.
Είμαι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.
 
 
Νίκος Χαριζάνης
🔵 Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
🖋️ Κατάγομαι και ζω στην πόλη των Σερρών ως ελεύθερος Επαγγελματίας με πολυετή εμπειρία.
Έχω δραστηριοποιηθεί στους κλάδους εστίασης και λιανικής πώλησης σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
 
Βασιλική Πανταζή
🔵 Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
🖋️ Γεννημένη το 1996, πέρασα τα παιδικά & εφηβικά μου χρόνια στις Σέρρες.
Σπούδασα Ελληνική Φιλολογία στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο της Θράκης, στην Κομοτηνή, όπου αποφοίτησα το 2018.
Έπειτα, έζησα 2 χρόνια στη Γερμανία αλλά το 2020 αποφάσισα να γυρίσω πίσω & να χτίσω τη ζωή μου στην πόλη μας.
Εργάστηκα στη Δομή Φιλοξενίας προσφύγων Σερρών & Δράμας ως καθηγήτρια Ελληνικών.
Ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, ενώ παράλληλα παρακολούθησα σεμινάρια ειδικής αγωγής & εκπαίδευσης ενηλίκων.
Ακόμα, συμμετέχω σε Ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα & σε εθελοντικές δράσεις τόσο στην πόλη μας όσο & στο εξωτερικό.
Είμαι ανήσυχο πνεύμα, με κοινωνικές ανησυχίες, αγωνίες, όνειρα & στόχους για έναν κόσμο που σέβεται & αγαπάει τα παιδιά του.
 
Λεωνίδας Μαυρομμάτης
🔵 Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
🖋️ Γεννήθηκα στις Σέρρες το 1979. Είμαι απόφοιτος Τεχνικής Επαγγελματικής Σχολής.
Από το 2003 έως σήμερα είμαι Υπαξιωματικός του Ελληνικού Στρατού με ενεργό ρόλο στο μεταναστευτικό.
Μιλάω πολύ καλά αγγλικά & αρκετά καλά γερμανικά.
Είμαι επικοινωνιακός & μου αρέσει να αναλαμβάνω πρωτοβουλίες.
Πιστεύω στην προσφορά στο κοινωνικό σύνολο & στον εθελοντισμό.
Ασχολούμαι με την πεζοπορία.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.