Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023

Δήμος Σερρών : Ο F.Y ακύρωσε την πρόεδρο


  

 

 

Απάντηση για τους λόγους που ματαιώθηκαν οι συναυλίες του σε Σέρρες και Ξάνθη δίνει ο τράπερ FY .Ο οποίος ισχυρίζεται οτι  από την αρχή της συμφωνίας δεν υπήρχε ορος να μην πει τραγούδια με υβριστικό περιεχόμενο .Κατι που διαψεύδει τον ισχυρισμό της προέδρου της ΚΕΔΗΣ κ Χρυσάνθη Παλάζη , οτι αυτος ήταν ο λόγος της ματαίωσης της συναυλίας

Απάντηση του FY

«Να ενημερώσω ότι στις Σέρρες και στην Ξάνθη δεν ακύρωσα εγώ. Αυτοί με ακύρωσαν. Εγώ δεν είπα ποτέ ότι δεν θα πω τα τραγούδια μου χωρίς βρισιές. Το είχα κάνει και στο παρελθόν άλλωστε οπότε δεν θα μου ήταν κάτι να το κάνω και τώρα. Σας παρακαλώ μην κατηγορείτε εμένα, κατηγορείστε αυτούς που πρέπει. Εντάξει; Ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε»

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.