Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

Σύριζα Σερρών : ΝΑΙ ...υπο προυποθέσεις από τον Μάρκο Μπόλαρη


 

 

 

 Στον απόηχο της επίσκεψης Τσίπρα στις Σέρρες .Κάτι που δεν πέρασε απαρατήρητο ήταν η μη εμφάνιση του Μάρκου Μπόλαρη

Μεταφέρω το ρεπορτάζ της  εφημερίδας Μακεδονία

 

Το άλλο που συζητήθηκε, και μου το μετέφεραν, ήταν η απουσία του Μάρκου Μπόλαρη για την οποία κυκλοφόρησαν πολλές ερμηνείες. Ο Μάρκος, ως γνωστόν, κατάγεται από τις Σέρρες όπου είχε εκλεγεί πέντε φορές βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ, από το 2004 ως το 2012.

Τον Οκτώβριο του 2012 διαγράφηκε από το κόμμα με απόφαση του Ευάγγελου Βενιζέλου επειδή δεν ψήφισε τα μέτρα Σαμαρά και στη συνέχεια επέστρεψε στο Κοινοβούλιο τον Σεπτέμβριο του 2015 ως βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ πλέον, στις εκλογές που είχαν γίνει με λίστα και όχι με σταυρό.

Του τηλεφώνησα για να τον ρωτήσω για την απουσία του από την επίσκεψη Τσίπρα. Τον πέτυχα στην Αθήνα όπου ασκεί και εκεί το δικηγορικό επάγγελμα. Όπως μου υπενθύμισε, δεν είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, ασχέτως εάν υπήρξε βουλευτής του και μέλος της κυβέρνησης Τσίπρα.

“Από τότε που με διέγραψε ο Βενιζέλος, κατά παράβαση του καταστατικού, δεν έχω γραφεί σε κανένα κόμμα. Μπορώ να σου πω δε, ότι αυτήν την περίοδο νιώθω πάρα πολύ καλά διότι έφυγαν από πάνω μου όλες οι πολιτικές τοξίνες”.

Τον ρώτησα εάν θα είναι υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ και μου απάντησε πως έχει δεχθεί προτάσεις από τις νομαρχιακές επιτροπές των Σερρών και της Α' Θεσσαλονίκης για να είναι υποψήφιος “αλλά δεν έχω αποφασίσει. Αυτό θα γίνει όταν θα λυθούν προηγουμένως κάποιες σοβαρές εκκρεμότητες” για τις οποίες δεν θέλησε πάντως να πει περισσότερα.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.