Μια πολύ αξιέπαινη κίνηση είναι σε εξέλιξη εδώ και κάποιες μέρες και από σήμερα τίθεται σε λειτουργία.
Εθελοντικό ανθρωπιστικό ιατρείο στην Ροδοπολη.
Επειτα από πρωτοβουλία και ενεργειες του Αντιδημάρχου έργων Ζαπριδη Στάθη και τις πολύτιμες εθελοντικές υπηρεσίες της πνευμονολογου Αμπελιδου Βαρβάρας θα λειτουργεί από σήμερα και κάθε Παρασκευή από τις 17:00.
Το κτίριο είναι ένα από τα δύο λυόμενα τα οποία υπάρχουν εκεί χωρίς μέχρι τώρα να εξυπηρετούν κατι,στον δρόμο προς το Κέντρο υγείας.
Το ιατρείο είναι ανοικτό σε όλους και θα μπορεί να παρέχει πρωτοβάθμιες υπηρεσίες υγείας,προληπτικού χαρακτήρα.
Ότι καλό γίνεται στην περιοχή μας πρέπει να καταδικνυεται και να προωθείτε,πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μια εθελοντική, ιατρική,καλοπροαίρετη κίνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.