Τρίτη 10 Μαΐου 2022

Ψίθυρος πάνω από την πόλη : Προβληματισμός στην γαλάζια πολυκατοικία


 

 

 

 

Μπορεί το 14ο συνέδριο της ΝΔ να ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού και αισιοδοξίας για την επόμενη ημέρα. Αλλά εντός των τειχών υπάρχει έντονος προβληματισμός που προκλήθηκε από τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας. Αφού από τους 2500 περίπου συνέδρους στην κάλπη προσήλθαν 1696 . Στην κορυφαία λοιπόν κομματική εκδήλωση η αποχή ανήλθε στο 32% . Και μιλάμε για ένα εκλογικό σώμα που αποτελείται από κομματικά στελέχη τα οποία συνειδητά αποφάσισαν να συμμετέχουν και κέρδισαν την συμμετοχή  τους μέσα από εκλογικές διαδικασίες .Καμπανάκι λοιπόν προβληματισμού για την κατάσταση που επικρατεί στις κομματικές οργανώσεις ( και μάλιστα λίγο πριν από τις εκλογές )  όταν 1 από τα 3 κομματικά στελέχη δειχνει να έχει αποστασιοποιηθεί από την λειτουργία των κομματικών οργάνων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.