Παρατημένο στο σκοτάδι το ΗΡΩΟ της πόλης. Θλιβερή (και τρομακτική) η νυχτερινή εικόνα του υπέροχου Πάρκου, τοπόσημου Ιστορικής Μνήμης και μοναδικού χώρου αναψυχής.
Αρχισαν πιά να χορταριάζουν και τα χαλίκια ... όσο για το Μνημείο, ούτε ένα μικρό έστω προβολάκι...
--Αλλο ένα πολυσήμαντο κομμάτι της πόλης που περιμένει τα "μεγαλόπνοα έργα"(!!) - ή μάλλον μεγαλόστομα-, της Δημοτικής Αρχής...
(---Για κλάματα είναι η κατάσταση--
Αριάδνη Παπαφωτίου
Δυναμη Σερραίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.