Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021

Σερρών Θεολόγος : Διπλωματικη απάντηση για τους επόμενους στόχους του


 Στο ΔΙΚΤΥΟ τηλεοραση και στην Βαία Βαίδου μίλησε ο Σερρών Θεολόγος ο οποίος έκλεισε 18 χρόνια ως μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτας .Η δημοσιογράφος έθεσε ερώτημα στον Ιεράρχη  αν στους στόχους είναι και το να ανέβει τα σκαλια της εκκλησιαστικης ιεραρχίας. Η απάντηση του Αγίου Σερρών ήταν διπλωματικη καθώς όπως ανέφερε χαρακτηριστικα είναι στρατιώτης του Θεού και της εκκλησίας 

ΟΛΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΕΡΡΩΝ ΘΕΟΛΟΓΟΥ

«Είμαι στρατιώτης του Θεού και της Εκκλησίας» δήλωσε ο Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ.κ. Θεολόγος μιλώντας στο Δίκτυο Τηλεόραση και απαντώντας στην ερώτηση της Βαϊάς Βαϊδου για το προτίθεται να «ανέβει» τα σκαλοπάτια της Ιεραρχίας για Αρχιεπίσκοπος ο Ποιμενάρχης των Σερρών τόνισε: «Αυτό καταρχάς είναι του Θεού πράγμα και όχι δικό μου. Αυτό, το οποίο επαναλαμβάνω και είναι επιθυμία μου και όνειρό μου είναι να υπηρετήσω αυτόν τον Λαό και υπηρετώντας αυτόν τον Λαό να υπηρετήσω ολόκληρη την Εκκλησία. Η μέριμνα του Επισκόπου δεν είναι μόνο για την εκκλησία την τοπική, την οποία διαποιμένει αλλά ως μέλος της Ιεραρχίας μια τοπικής ευρύτερης εκκλησίας έχει ευθύνη για ολόκληρη την Εκκλησία. Αν με ρωτάτε αν έχω στο μυαλό μου κάποιες σκέψεις για το αύριο της Εκκλησίας θα σας έλεγα με πολύ απλό και ξεκάθαρα τρόπο. Όχι!  Και επίσης θα σας έλεγα ότι είμαι στρατιώτης Χριστού και στρατιώτης της Εκκλησίας. Δοξάζω το Θεό γι’ αυτό που είμαι. Δοξάζω το Θεό για το ότι είμαι εδώ στις Σέρρες, το οποίο μου είναι υπέρ αρκετό. Από εκεί και πέρα, μαζί με τους συνεπισκόπους μου και με επικεφαλής τον Μακαριότατο Αρχιεπισκοπό μας θα πρέπει να αγωνιζόμεθα για την ενότητα της Εκκλησίας της Ελλάδος έτσι ώστε να μπορεί να καταθέτει μια μαρτυρία Πίστεως και Ελπίδος στον σύγχρονο κόσμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.