Τα βέλη του κατά της δημοτικής αρχής εξαπολύει για μια
ακόμη φορά ο πρώην δημοτικός σύμβουλος Παναγιώτης Κοτρώνης . Ο οποίος κατηγορεί την δσημοτική αρχή ότι << Με επικοινωνιακά τρυκ, ο κ.Δήμαρχος προσπαθεί να μας πείσει, ότι γίνεται δουλειά από τη νέα δημοτική αρχή.>>>
ΟΛΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Κ ΚΟΤΡΩΝΗ
Με επικοινωνιακά τρυκ, ο κ.Δήμαρχος προσπαθεί να μας πείσει, ότι γίνεται δουλειά από τη νέα δημοτική αρχή.
Αν πραγματικά συμβαίνει αυτό δεν χρειάζονται κ.Δήμαρχε τα στημένα επικοινωνιακά «κόλπα».
Αναφέρω τρία παραδείγματα:
• Τη Λαϊκή Αγορά των Σερρών επισκέφθηκε το πρωί της Τρίτης, 10 Σεπτεμβρίου 2019 , ο Δήμαρχος Σερρών, Αλέξανδρος Χρυσάφης. Συνοδευόμενος απ’ τους Αντιδημάρχους του, ο κ. Χρυσάφης συνομίλησε με παραγωγούς και εμπόρους. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι συνεργάτες του Δημάρχου κατέγραψαν αναλυτικά τα παράπονα, τις απόψεις και τις προτάσεις των πολιτών, καθώς, όπως είπε ο Αλέξανδρος Χρυσάφης, ο Δήμος θα πρέπει να βρίσκεται καθημερινά σ’ όλα τα σημεία της πόλης. Μετά το πέρας της επίσκεψης, ο Δήμαρχος Σερρών δήλωσε στα Μ.Μ.Ε. τα παρακάτω: «Βρισκόμαστε σ’ έναν χώρο που θα πρέπει να αξιοποιηθεί και να αναπλαστεί. Ήδη έχουμε σχεδιάσει παρεμβάσεις και το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θ’ αρχίσουμε να τις υλοποιούμε». Μπλα, μπλα, μπλα Όσο είδατε εσείς παρεμβάσεις και αναπλάσεις, άλλο τόσο είδα κι εγώ. Ήταν το πρώτο επικοινωνιακό τρυκ
• Μας παρουσίασε ο κ.Δήμαρχος μία κλήση την οποία (από ότι λέει ο ίδιος, πλήρωσε) και μάλιστα έδωσε και συγχαρητήρια στον τροχονόμο που τον έγραψε. Δεν μας είπε όμως λεπτομέρειες, όσον αφορά την παράβαση στην οποία υπέπεσε. Μήπως έπρεπε να ήταν πολύ βαρύτερο το πρόστιμο, μήπως σήκωνε και αφαίρεση διπλώματος, πινακίδων κλπ; Ας μας εξηγήσει επίσης ο κ.Χρυσάφης ( και όλοι όσοι ψήφισαν την συγκεκριμένη απόφαση της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης ), γιατί πρέπει να έχει δική του θέση πάρκιγκ κάτω από τη Δημαρχία, και από ποια διάταξη νόμου προβλέπεται. Και τέλος ας μας δώσει μία απάντηση στο ερώτημα: Είναι άραγε ο πρώτος δήμαρχος που διαθέτει Ι.Χ αυτοκίνητο; Πως λειτουργούσαν μέχρι τώρα οι δήμαρχοι; Γιατί από ότι πληροφορούμαι το ίδιο έκανε και όταν ήταν Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, είχε δηλαδή ζητήσει και πάρει ιδιωτική θέση παρκαρίσματος.
• Το τελευταίο είναι η εμφάνιση με συνεργείο του δήμου να επιδιορθώνει πεζοδρόμια. Θα δούμε επί της ουσίας τα αποτελέσματα και μακάρι να διορθωθεί αυτό το χάλι των κατεστραμμένων και επικίνδυνων πεζοδρομίων, αλλά εγώ δεν βλέπω καμία βελτίωση στην παράνομη κατάληψη από αυτοκίνητα των Ποδηλατόδρομων, ούτε το κλείσιμο των διαβάσεων πεζών ή των ραμπών επίσης από αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες
ακόμη φορά ο πρώην δημοτικός σύμβουλος Παναγιώτης Κοτρώνης . Ο οποίος κατηγορεί την δσημοτική αρχή ότι << Με επικοινωνιακά τρυκ, ο κ.Δήμαρχος προσπαθεί να μας πείσει, ότι γίνεται δουλειά από τη νέα δημοτική αρχή.>>>
ΟΛΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Κ ΚΟΤΡΩΝΗ
Με επικοινωνιακά τρυκ, ο κ.Δήμαρχος προσπαθεί να μας πείσει, ότι γίνεται δουλειά από τη νέα δημοτική αρχή.
Αν πραγματικά συμβαίνει αυτό δεν χρειάζονται κ.Δήμαρχε τα στημένα επικοινωνιακά «κόλπα».
Αναφέρω τρία παραδείγματα:
• Τη Λαϊκή Αγορά των Σερρών επισκέφθηκε το πρωί της Τρίτης, 10 Σεπτεμβρίου 2019 , ο Δήμαρχος Σερρών, Αλέξανδρος Χρυσάφης. Συνοδευόμενος απ’ τους Αντιδημάρχους του, ο κ. Χρυσάφης συνομίλησε με παραγωγούς και εμπόρους. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι συνεργάτες του Δημάρχου κατέγραψαν αναλυτικά τα παράπονα, τις απόψεις και τις προτάσεις των πολιτών, καθώς, όπως είπε ο Αλέξανδρος Χρυσάφης, ο Δήμος θα πρέπει να βρίσκεται καθημερινά σ’ όλα τα σημεία της πόλης. Μετά το πέρας της επίσκεψης, ο Δήμαρχος Σερρών δήλωσε στα Μ.Μ.Ε. τα παρακάτω: «Βρισκόμαστε σ’ έναν χώρο που θα πρέπει να αξιοποιηθεί και να αναπλαστεί. Ήδη έχουμε σχεδιάσει παρεμβάσεις και το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θ’ αρχίσουμε να τις υλοποιούμε». Μπλα, μπλα, μπλα Όσο είδατε εσείς παρεμβάσεις και αναπλάσεις, άλλο τόσο είδα κι εγώ. Ήταν το πρώτο επικοινωνιακό τρυκ
• Μας παρουσίασε ο κ.Δήμαρχος μία κλήση την οποία (από ότι λέει ο ίδιος, πλήρωσε) και μάλιστα έδωσε και συγχαρητήρια στον τροχονόμο που τον έγραψε. Δεν μας είπε όμως λεπτομέρειες, όσον αφορά την παράβαση στην οποία υπέπεσε. Μήπως έπρεπε να ήταν πολύ βαρύτερο το πρόστιμο, μήπως σήκωνε και αφαίρεση διπλώματος, πινακίδων κλπ; Ας μας εξηγήσει επίσης ο κ.Χρυσάφης ( και όλοι όσοι ψήφισαν την συγκεκριμένη απόφαση της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης ), γιατί πρέπει να έχει δική του θέση πάρκιγκ κάτω από τη Δημαρχία, και από ποια διάταξη νόμου προβλέπεται. Και τέλος ας μας δώσει μία απάντηση στο ερώτημα: Είναι άραγε ο πρώτος δήμαρχος που διαθέτει Ι.Χ αυτοκίνητο; Πως λειτουργούσαν μέχρι τώρα οι δήμαρχοι; Γιατί από ότι πληροφορούμαι το ίδιο έκανε και όταν ήταν Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, είχε δηλαδή ζητήσει και πάρει ιδιωτική θέση παρκαρίσματος.
• Το τελευταίο είναι η εμφάνιση με συνεργείο του δήμου να επιδιορθώνει πεζοδρόμια. Θα δούμε επί της ουσίας τα αποτελέσματα και μακάρι να διορθωθεί αυτό το χάλι των κατεστραμμένων και επικίνδυνων πεζοδρομίων, αλλά εγώ δεν βλέπω καμία βελτίωση στην παράνομη κατάληψη από αυτοκίνητα των Ποδηλατόδρομων, ούτε το κλείσιμο των διαβάσεων πεζών ή των ραμπών επίσης από αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.