Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

Σύνεχίζεται το σήριαλ Κοτρώνη -Πεταλωτή

Συνέχεια στην κόντρα Παναγιώτη Κοτρώνη και Θέμη Πεταλωτή .Αφού ο Θέμης απαντά

Σκληρή επίθεση Κοτρώνη σε Θέμη Πεταλωτή

 Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΕΤΑΛΩΤΗ

Χάρηκα πραγματικά που ασχολήθηκε με την αφεντιά μου ο κ. Κοτρώνης

Του οποίου την άποψη πάντα φιλοξενούσα, (έχω καλό αρχείο Παναγιώτη) αν και πάντα ήμουν …απέναντί του.

Στις απόψεις φυσικά, τις οποίες πάντα αλλάζει, σαν τα …πουκάμισα!

Τι μας λέει λοιπόν ο φίλος μου ο Κοτρώνης

«Περί τενεκέδων λοιπόν
• Βαρέθηκες δεν βαρέθηκες κ.Ελεύθερο Βήμα, θα μάθεις να ακούς, άλλωστε κι εμείς σε βαρεθήκαμε αλλά σε ανεχόμαστε, εσύ σαν Μέσο Ενημέρωσης δεν πρέπει να αντέχεις τον διάλογο;
• Κύριε Ελεύθερο Βήμα, εγώ δεν αλλάζω γραμμή ανάλογα με το αν κάποιος εκτυπώνει σε εμένα τα ψηφοδέλτια και τα προεκλογικά του φυλλάδια, γκέκε ή ου;
• Γιατί όσο τα εκτυπώναμε σε σένα έγραφες τα καλύτερα. Για κάνε έναν κόπο και δημοσίευσε κάτι από τα παλιά; Και με την ευκαιρία, χρωστάμε έστω και ένα (1) ευρώ;
• Ή Μήπως δεν σταμάτησες τα καλά λόγια από την στιγμή που ο κ.Φωτιάδης δεν εκτύπωσε στην εφημερίδα σου τα ψηφοδέλτια;
• Ή Μήπως δεν ανακάλυπτες ένα σκάνδαλο την ημέρα για τον κ.Χρυσάφη όταν ήταν πρόεδρος του ΕΒΕΣ; Τώρα τι άλλαξε;
• Για πες μας και πόσες ημέρες υπηρέτησες εκτός Σερρών όπως λέει ο νόμος; Γιατί για να έχουμε το νου μας δημόσιος υπάλληλος είσαι και όχι εκδότης. Κάνεις καλά τη δουλειά σου εκεί που πρέπει;
• Όσο για τα χρώματα που αλλάζω, δεν σου μοιάζω σε τίποτα μα σε τίποτα. Ούτε ΤΑΣΗ δεν άλλαξα όχι Κόμμα. Αποχώρησα για λόγους πολιτικής διαφωνίας από τον ΣΥΡΙΖΑ, ως κυβέρνηση παρακαλώ, μετά από 40 χρόνια και ενώ ήμουνα Γραμματέας της ΝΕ Σερρών και παραμένω ανένταχτος, το ότι συμμετείχα σε μία ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ δημοτική κίνηση δεν σημαίνει ότι άλλαξα και κόμμα
• Άλλωστε κι εσύ τον ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Χρυσάφη δεν υποστήριξες ή μήπως δεν ήταν;
Υ.Γ.: Δεν θα σου κάνω την τιμή να σε διαβάζω, αλλά όταν οι φίλοι μου με ενημερώνουν ότι ασχολείσαι με την ταπεινότητά μου, θα παίρνεις τις απαντήσεις που πρέπει. Γνωρίζεις την κρυστάλλινη πορεία μου στην ΕΦΟΡΙΑ, άλλωστε εγώ δεν είχα ούτε έχω φίλους καταδικασμένους τοκογλύφους!!!!!!!!!

«Φίλε» Παναγιώτη λοιπόν καιρός να μάθεις να λες επιτέλους την αλήθεια

Δυστυχώς για σένα, πάντα είχα, έχω και θα έχω την καλύτερη άποψη για την «Διάβαση Πεζών», είτε τυπώνω, είτε δεν τυπώνω,
όπως λες εσύ τα ψηφοδέλτια της και δεν θα βρεις στα δεκαπέντε χρόνια της λειτουργίας της Διάβασης, ούτε ένα κείμενό μου εναντίον της.

Είτε αρχηγός ήταν ο Μπέης, είτε εσύ, είτε ο Αντώνης..

Εσύ αντίθετα, άλλα έλεγες πριν οκτώ, άλλα πριν τέσσερα χρόνια και άλλα λες σήμερα, ως πιστός υπηρέτης χιλίων αφεντάδων.

Για το αν χρωστάς εσύ ή δεν χρωστάς, καλύτερα ρώτα όλους όσους «πιστόλιασες» όσο ήσουν στην Διάβαση, γιατί εσύ όπως πάντα, ποτέ δεν είχες καμία σχέση με το χρήμα…

Σωστά;
Όσο για τον Φωτιάδη, ούτε του μίλησα, ούτε θα του μιλήσω, ούτε θα τυπώσω ποτέ μου δικά του ψηφοδέλτια, θέλει δεν θέλει, μπορεί δεν μπορεί…
Όσο για το αν κάνω ή δεν κάνω καλά τη δουλειά μου εκεί που πρέπει, μπορείς να ρωτήσεις τόσο τους διευθυντές μου όσο και τους προισταμένους μου…

Αν σε βαστάει φυσικά…

Υ.Γ. Δεν θα σου κάνω την τιμή να ξαναγράψω για την πάρτι σου, μιας και σε κρίνει καλύτερα από όλους ο Σερραικός λαός, όποτε κάνεις το λάθος να εκτεθείς.

Kαι ο Σερραικός Λαός σου έδωσε την απάντηση του…στη κάλπη!

Όσο για τους φίλους μου, είτε είναι καταδικασμένοι, είτε όχι, εγώ έμαθα να τους τιμώ και να μην τους ξεχνώ, αν και όποτε περνούν οποιαδήποτε δυσκολία.
Είτε από εχθρούς , είτε από φίλους.

Δεν είμαι σαν και σένα, που άλλα λες το πρωί και άλλα το βράδυ, ανάλογα με την παρέα που θα βρεθείς…

Το κατάλαβες;
Ε.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.