H κ. Σταυρούλα Αρβανίτη-Αγιαννίδου, είναι η
αντικαταστάτρια του Γιώργου Καδή που παραιτήθηκε από τη θέση του αντιδημάρχου. Σύμφωνα με την απόφαση που υπέγραψε ο Πέτρος Αγγελίδης
α) Οι κατά τόπον αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου που εγκαθίστανται και λειτουργούν στα όρια της παραπάνω Δημοτικής Ενότητας.
• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων, εργασιών και δραστηριοτήτων του δήμου στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
• Τη συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων.
• Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα
• Την μέριμνα, σε συνεργασία με τον αντίστοιχο πρόεδρο δημοτικής ή τοπικής κοινότητας, για τη σύγκλιση της προβλεπόμενης από τον νόμο ετήσιας συνέλευσης των κατοίκων και φορέων της τοπικής ή δημοτικής κοινότητας, στην οποία συζητούνται τα τοπικά προβλήματα και οι προτεραιότητες και την επίλυση των προβλημάτων.
β )Οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
Οι ασκούμενες αρμοδιότητές της όπως και εποπτεία αυτών εκτείνονται επί των κάτωθι υπηρεσιών του Δήμου Σερρών:
• Του Γραφείου Υποδοχής και εξυπηρέτησης Δημοτών και Διοικητικής βοήθειας
• Της Δ/νσης των ΚΕΠ Δήμου Σερρών
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος της ορισθέντος Αντιδημάρχου, τις
καθ’ ύλην αρμοδιότητές της ασκεί ο ίδιος ο Δήμαρχος, ενώ τις κατά τόπον
αρμοδιότητες της όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.
Δούκας Γεώργιος.
Η θητεία της νέου Αντιδημάρχου ορίζεται από σήμερα και ισχύει έως και 31/8/2019 και στη διάρκεια αυτή δεν είναι δυνατή η αντικατάστασή τους παρά μόνο μετά από ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.
Κατά τα λοιπά ισχύουν οι ανωτέρω αποφάσεις Δημάρχου.
αντικαταστάτρια του Γιώργου Καδή που παραιτήθηκε από τη θέση του αντιδημάρχου. Σύμφωνα με την απόφαση που υπέγραψε ο Πέτρος Αγγελίδης
α) Οι κατά τόπον αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου που εγκαθίστανται και λειτουργούν στα όρια της παραπάνω Δημοτικής Ενότητας.
• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων, εργασιών και δραστηριοτήτων του δήμου στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
• Τη συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων.
• Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα
• Την μέριμνα, σε συνεργασία με τον αντίστοιχο πρόεδρο δημοτικής ή τοπικής κοινότητας, για τη σύγκλιση της προβλεπόμενης από τον νόμο ετήσιας συνέλευσης των κατοίκων και φορέων της τοπικής ή δημοτικής κοινότητας, στην οποία συζητούνται τα τοπικά προβλήματα και οι προτεραιότητες και την επίλυση των προβλημάτων.
β )Οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
Οι ασκούμενες αρμοδιότητές της όπως και εποπτεία αυτών εκτείνονται επί των κάτωθι υπηρεσιών του Δήμου Σερρών:
• Του Γραφείου Υποδοχής και εξυπηρέτησης Δημοτών και Διοικητικής βοήθειας
• Της Δ/νσης των ΚΕΠ Δήμου Σερρών
Η θητεία της νέου Αντιδημάρχου ορίζεται από σήμερα και ισχύει έως και 31/8/2019 και στη διάρκεια αυτή δεν είναι δυνατή η αντικατάστασή τους παρά μόνο μετά από ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.
Κατά τα λοιπά ισχύουν οι ανωτέρω αποφάσεις Δημάρχου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.