Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

ΝΟΔΕ Σερρών : Διάψευση με ..αποδείξεις .....Θεόφιλε

Αποτέλεσμα εικόνας για λεονταριδησΜε δελτίο τύπου ο πρώην βουλευτής και υπουργός της ΝΔ κ Θεόφιλος Λεονταρίδης  διαψεύδει οτι διεκδικεί
αναδρομικά κάνοντας λόγο για «γνωστούς – αγνώστους» που θέλουν να πλήξουν την τιμή και την υπόληψη του , 
Αν λοιπόν θέλει  ο κ Λεονταρίδης να τελειώνει αυτή η ιστορία .Αν πρόσεξε το δημοσίευμα με την λίστα των πρώην βουλευτών πρωτοδημοσιευτηκε από το ΑΠΕ -ΜΠΕ και αναπαράγεται από όλα τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο της χώρας .Χθες το θέμα επανέφερε ο Ελευθερός τύπος  όπου ο κ Λεονταρίδης συμπεριλαμβάνεται στην λίστα ( και από κει το αναδημοσιευσαμε και μεις και όλα τα Σερραικά SITE ) .
Αν δεν έχει καταθέσει αγωγή με την οποία ζητά να του καταβληθούν αναδρομικά πρέπει να απευθυνθεί στην Εφημερίδα Ελεύθερος τύπος να να ζητήσει να δημοσιεύσει την διάψευση του . 
Αν είχε καταθέσει αγωγή και τελικά την απέσυρε ( όπως έκανε ο Κώστας Τσιπλάκης ο οποίος είχε καταθέσει στην ΝΟΔΕ Σερρών τα σχετικά έγγραφα ) ας αποστείλει τα σχετικά έγγραφα .

ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΤΟΥ Κ ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗ . Θέτοντας το ερώτημα αν την έχει στείλει και στην εφημερίδα Ελεύθερος τύπος 

ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ
τ. ΑΝ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
τ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ : " ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ  ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΣΕ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ  ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΠΡΩΗΝ  ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ "

Για την αποκατάσταση της αλήθειας και τη διόρθωση των ανακριβών δημοσιευμάτων τα οποία εμφανίζουν το όνομα μου σχετικά με την αξίωση αναδρομικών αποζημιώσεων  έχω να δηλώσω τα εξής :
Για άλλη μία φορά κάποιοι από τους «γνωστούς – αγνώστους» που θέλουν να πλήξουν την τιμή και την υπόληψη μου συμπεριέλαβαν και το όνομα μου στις αναδρομικές αυξήσεις που διεκδικούν συνταξιούχοι πρώην βουλευτές .

Σε όλους αυτούς που ψευδώς εμπλέκουν το όνομα μου σε αυτό το ζήτημα και σε άλλους που εξακολουθούν και το αναπαράγουν διευκρινίζω τα εξής :

·        Δεν διεκδικώ αναδρομικά , αυτό το είχα δηλώσει και όταν πάλι είχε ανακινηθεί το θέμα στο παρελθόν,  διότι αυτό δεν συνάδει με τις αρχές και τις  αξίες μου .

·        Δεν λαμβάνω Βουλευτική σύνταξη ώστε να ζητήσω αναδρομική αύξηση γιατί απλούστατα  δεν είμαι συνταξιούχος Βουλευτής . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.