Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Πανσερραικός : Άδειασε τoν Παναγιώτη Χαλκίδη ο Κώστας Νικόλτσιος

Απάντηση στα όσα δήλωσε ο Παναγιώτης Χαλκίδης ( οτι προτιμά την Λαμία από τον Άρη )
έδωσε ο πρόεδρος του Πανσερραικού κ Νικόλτσιος . Ο οποίος ¨άδειασε ¨¨ τον κ Χαλκίδη 
Διαβάστε τα  όσα δήλωσε στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Στη Σέντρα»:

«Την άκουσα τη δήλωση και λυπήθηκα που δεν ήμουν κοντά σε τηλέφωνο γιατί ήθελα να παρέμβω. Ο κ. Χαλκίδης είναι ένας αξιοσέβαστος άνθρωπος, παλιός πρόεδρος του Πανσερραϊκού και εξέφρασε την προσωπική του άποψη. Δεν το θεωρώ σοβαρό και σωστό από έναν παράγοντα του Πανσερραϊκού σε έναν τέτοιο αγώνα να κάνει επιλογές. Εγώ έχω άλλη φιλοσοφία. Οι επιλογές είναι ο καλύτερος πρέπει να κερδίζει. Και ο καλύτερος που μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της Super League αυτός να ανέβει. Δεν είναι το θέμα τι επιθυμώ εγώ. Αυτό είναι οπαδική αντίληψη. Δεν είναι σωστό  για παράγοντες ποδοσφαιρικών ομάδων να τοποθετούνται ενόψει τέτοιων κρίσιμων αγώνων. Εμείς θα φιλοξενήσουμε τον Άρη όπως αρμόζει για την ιστορία του Πανσερραϊκού και του Άρη και θέλω να πιστεύω και βέβαιος ότι θα τύχει καλής υποδοχής από το φίλαθλο κοινό των Σερρών κι εγώ τους καλωσορίζω. Δεν υπάρχει λόγος αντιπαλότητας και δεν είναι το θέμα τι επιθυμώ εγώ. Κάθε ομάδα έχει θέσει στόχους. Εγώ επιθυμώ και θα ενδιαφέρομαι μόνο για την ομάδα μου. Από τη στιγμή που εκπροσωπείς συμφέροντα συγκεκριμένης ομάδας, συγκεκριμένων φιλάθλων και παικτών πρέπει να είσαι πεπεισμένος γι’ αυτό που εκπροσωπείς. Η ομάδα που αξίζει, αυτή πρέπει να ανέβει, που είναι έτοιμη κι έχει προετοιμαστεί ποδοσφαιρικά».
Για το γκολ οφσάιντ της Λαμίας στο παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό, ο Κωνσταντίνος Νικόλτσιος σχολίασε:
«Όλοι το είδατε, αυτό είναι μια κατάντια της διαιτησίας. Λυπάμαι που το λέω. Πραγματικά εγώ συνέχεια το παίζω στο βίντεο, και το δείχνω στους φίλους και λέω δείτε την κατάντια της διαιτησίας Το βίντεο μιλάει από μόνο του»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.