Σε περιόδους γενικευμένων κρίσεων οι κοινωνίες μας
οπισθοχωρούν απο αντιλήψεις διαφωτισμού σε μεσαιωνικού τύπου.
Μεταξύ των άλλων θεριεύουν οι προλήψεις,οι απάτες και οι αυταπάτες εξαιτίας κυρίως της κλονισμένης αυτοπεποίθησης σε προσωπικό και ομαδικό επίπεδο.Τότε είναι που οι επιτήδειοι επωφελούνται και πολλοί εξαπατώνται ζώντας ένα προσωπικό ανεκπλήρωτο όνειρο ή επιθυμία.
Αυτό συμβαίνει και στις μέρες μας,που τα κανάλια πανελλαδικά σχεδόν, προβάλλουν νέα προιόντα μέσω τηλεπωλήσεων. Ένα τέτοιο είναι τα «βιοενεργειακά βραχιόλια»που εξαπλώθηκαν ως ευχάριστη επιδημία κάνοντας αφάνταστα πλούσιους και απροσδόκητα(με τη συγκατάθεσή τους)πλανεμένους χιλιάδες κόσμου όλων των ηλικιών.
Μάλιστα,σε πολλές περιπτώσεις άτομα τρίτης ηλικίας χρησιμοποιούνται κυριολεκτικά στην τηλεόραση ως μοντέλα επιβεβαίωσης απόκτησης της χαμένης νιότης(αντοχή,δύναμη,ισορροπία…).
Δικαίωμα στην πλάνη,όταν γίνεται με δική τους επιλογή,έχουν όλοι.Δέν έχουν, όμως ,δικαίωμα οι πωλητές να παραπλανούν τον κόσμο.Όπως δεν έχουν δικαίωμα να σιωπούν οι μηχανισμοί ελέγχου του εμπορίου και των προδιαγραφών διαφημήσεων,οι ενώσεις καταναλωτών ,το ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο,οι επιστημονικές ενώσεις του τομέα υγείας κ.α.
Θα αναρωτηθούν ορισμένοι, «τι ψυχή έχουν τα 20,30,50 ευρώ αυτών των θαυματουργών βραχιολιών;». Μια απάντηση σ’αυτούς θα μπορούσε να είναι: «όποιος καταπίνει με ευχαρίστηση μια καρφίτσα,είναι ικανός να καταπιεί και την καμήλα».
οπισθοχωρούν απο αντιλήψεις διαφωτισμού σε μεσαιωνικού τύπου.
Μεταξύ των άλλων θεριεύουν οι προλήψεις,οι απάτες και οι αυταπάτες εξαιτίας κυρίως της κλονισμένης αυτοπεποίθησης σε προσωπικό και ομαδικό επίπεδο.Τότε είναι που οι επιτήδειοι επωφελούνται και πολλοί εξαπατώνται ζώντας ένα προσωπικό ανεκπλήρωτο όνειρο ή επιθυμία.
Αυτό συμβαίνει και στις μέρες μας,που τα κανάλια πανελλαδικά σχεδόν, προβάλλουν νέα προιόντα μέσω τηλεπωλήσεων. Ένα τέτοιο είναι τα «βιοενεργειακά βραχιόλια»που εξαπλώθηκαν ως ευχάριστη επιδημία κάνοντας αφάνταστα πλούσιους και απροσδόκητα(με τη συγκατάθεσή τους)πλανεμένους χιλιάδες κόσμου όλων των ηλικιών.
Μάλιστα,σε πολλές περιπτώσεις άτομα τρίτης ηλικίας χρησιμοποιούνται κυριολεκτικά στην τηλεόραση ως μοντέλα επιβεβαίωσης απόκτησης της χαμένης νιότης(αντοχή,δύναμη,ισορροπία…).
Δικαίωμα στην πλάνη,όταν γίνεται με δική τους επιλογή,έχουν όλοι.Δέν έχουν, όμως ,δικαίωμα οι πωλητές να παραπλανούν τον κόσμο.Όπως δεν έχουν δικαίωμα να σιωπούν οι μηχανισμοί ελέγχου του εμπορίου και των προδιαγραφών διαφημήσεων,οι ενώσεις καταναλωτών ,το ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο,οι επιστημονικές ενώσεις του τομέα υγείας κ.α.
Θα αναρωτηθούν ορισμένοι, «τι ψυχή έχουν τα 20,30,50 ευρώ αυτών των θαυματουργών βραχιολιών;». Μια απάντηση σ’αυτούς θα μπορούσε να είναι: «όποιος καταπίνει με ευχαρίστηση μια καρφίτσα,είναι ικανός να καταπιεί και την καμήλα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.