Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Σωτήρης Τζιβελής: O Σερραίος πρωταθλητής του kickboxing

Σωτήρης Τζιβελής: Ένας Σερραίος πρωταθλητής του οποίου το όνομα έχει γίνει γνωστό από τις διακρίσεις του
 στο kickboxing, το ξεχωριστό του ταλέντο στο ρίνγκ και την αγάπη του για τον αθλητισμό... 
Ο εντός και εκτός του ρινγκ Σωτήρης, μας μίλησε για τα πρώτα του βήματα με το άθλημα, τη φιλοσοφία που ακολουθεί στη ζωή του, τις φιλοδοξίες του ως επαγγελματίας αθλητής, καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε κατά την άνοδο του στο παγκόσμιο αθλητικό στερέωμα. 
- Καλησπέρα Σωτήρη! Ας ξεκινήσουμε με το που γεννήθηκες και που μεγάλωσες; Καλησπέρα σας, γεννήθηκα και μεγάλωσα στις Σέρρες και στην ηλικία των 20 χρονών ήρθα στην Αλεξανδρούπολη, λόγω της δουλείας μου, είμαι στρατιωτικός και από τότε μένω μόνιμα εδώ.
- Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τον αθλητισμό; Με τον αθλητισμό ξεκίνησα να ασχολούμαι το 1995 κάνοντας TAE KWON DO I.T.F, γενικά ποτέ δεν ήμουν των Ολυμπιακών αθλημάτων (...χαμογελάει), η μοίρα μου με οδηγούσε στα "άλλα" όπως και το kickboxing.
 - H σχέση σου με το kickboxing πως ξεκίνησε; Στο γυμναστήριο όπου έκανα TAE KWON DO υπήρχαν και τμήματα kickboxing όπου κάποια στιγμή έτυχε να παρακολουθήσω προπονήσεις τους και ενθουσιάστηκα. Και κάπως έτσι ξεκίνησε αυτός ο έρωτας (...γελάει).
- Ο πρωταθλητισμός πότε μπήκε στη ζωή σου; Ο πρωταθλητισμός υπήρχε πάντα αλλά δεν πατούσαμε σε σωστές βάσεις γι΄αυτόν. Δεν είχαμε τις σωστές προδιαγραφές, τους κατάλληλους ανθρώπους να μας προωθήσουν, για να μπορέσουμε να ανέβουμε και να πατήσουμε γερά στα πόδια μας.
- Εν ετη 2016 τα γυμναστήρια είναι εξοπλισμπένα όπως θα έπρεπε να είναι; Τα ρινγκ είναι μεγάλη υπόθεση και επίσης είναι κάτι που δεν βρίσκεις εύκολα σε κάποιο γυμναστήριο. Κάτι το οποίο όμως είναι πολύ σημαντικό για τον αθλητή. Όταν προπονείσαι στο τατάμι δεν αντιλαμβάνεσαι πλήρως τον περιορισμένο χώρο που θα έπρεπε να υπάρχει, όπως γίνεται στο ρινγκ. 
- Έχεις δημιουργήσει την δική σου ομάδα kickboxing την "tzivelis K-1 team" σωστά; Πως πήρες μια τέτοια απόφαση; Όταν ήρθα στην Αλεξανδρούπολη ήθελα να ασχοληθώ με το άθλημα, έψαχνα γυμναστήρια αλλά δεν με κάλυπτε κανένα. Έτσι,  έπρεπε να πάρω μία μεγάλη απόφαση: Ή να  σταματήσω το άθλημα ή να συνεχίσω και να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα, να ανέβω στα μεγάλα ρινγκ (... χαμογελάει πάλι). Οπότε πήρα την απόφαση να κάνω την δικιά μου ομάδα.
- Αυτή σου η απόφαση όμως δεν σε έκανε να θυσιάσεις πολλά πράγματα από την προσωπική σου ζωή; Φυσικά και θυσίασα ώρες από την προσωπική μου ζωή, θυσίασα ώρες για την προπόνησή της ομάδας ώστε να την "ανεβάσω" και αργότερα να μπω και εγώ στους αγώνες και να κάνω προπόνηση μαζί τους κι έτσι να βοηθάνε αυτοί εμένα κι εγώ αυτούς.Όμως αν υπάρχει θέληση και πυγμή μπορείς να αντιμετωπίσεις την κάθε "θυσία". Προτιμώ να ξοδεύω χρόνο για την προπόνηση των παιδιών μου παρά να πηγαίνω από διοργάνωση σε διοργάνωση.
- Και ήρθε και η διάκριση από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα! Πες μας λίγα λόγια γι αυτό. Πρώτα από όλα να τονίσω πως δεν είμαι μόνος μου. Έχω από πίσω μου 3 αξιόλογους ανθρώπους, τον Παναγιώτη τον Σωφρονά που είναι και ο προπονητής  μου, ο Πέτρος Βαγενάς που είναι φυσικοθεραπευτής, διατροφολόγος και ασκησιολόγος μου και ο Αλέξανδρος Καλαμπόκης που είναι και αυτός προπονητής. Και για να απαντήσω και στην ερώτησή σας ο κ. Στέλλιος Πολίτης μας έδωσε αυτή την ευκαιρία, να παίξουμε στο παγκόσμιο στην Α' class όπου από εκεί που είμασταν το αουτσαϊντερ κατακτήσαμε τη 2η θέση.
- Eκτός από το παγκόσμιο ποιες άλλες θεωρείς μεγάλες σου επιτυχίες; Εκτός απο το παγκόσμιο η τελευταία επιτυχία ήταν στο the battle 16. Συμμετείχαμε σε Grand Prix 8 ατόμων και φτάσαμε στο τελικό και επίσης σε αγώνες για την επαγγελματική εθνική ζώνη. Και τέλος ήταν μεγάλη μου τιμή που ο promoter Στέφανος Κωνσταντινίδης με διάλεξε στους 8 καλύτερους της Ελλάδος στην κατηγορία μου και μου έδωσε αυτη την ευκαιρία!
- Πρωταθλητισμός και διατροφή. Ποιος ο ρόλος της; Η διατροφή είναι το Α και το Ω. Χωρίς διατροφή δεν γίνεται τίποτα. Δεν μπορείς να "χτίζεις" το έξω σου και το μέσα σου να είναι σάπιο.
- Το e-evros.gr το παρακολουθείς; Φυσικά, διαβάζω πολλά άρθρα σας. Μου αρέσει που ψάχνετε αθλητές που είναι "κρυμμένοι" και μέσω εσάς τους μαθαίνει ο κόσμος. Μπορεί εσείς οι ίδιοι να μην το αντιλαμβάνεστε αλλά  βοηθάτε και το άθλημα και τον αθλητή να στηριχτεί και σε άλλες πλάτες και να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα.
- Τι θα έλεγες στα παιδιά που θέλουν να αρχίσουν να ασχολούνται με τον αθλητσμό,  με το kickboxing; Πρώτα από όλα να τονίσω ότι είμαι υπέρ του αθλητισμού γενικά, οπότε θα πρότρεπα όλους τους γονείς να μην φοβούνται να στείλουν τα παιδιά τους να αθληθούν. Να μην βλέπουν το kickboxing ως ένα "επκίνδυνο" άθλημα. Υπάρχουν κανονισμοί και εξοπλισμός που αποτρέπουν οποιοδήποτε τραυματισμό. Το Kickboxing ελευθερώνει το πνεύμα, σε χαλαρώνει και επίσης εκτονώνεσαι.
- Σε ευχαριστούμε πολύ Σωτήρη! Πάντα επιτυχίες! Να 'στε καλά επίσης!
Πηγή: e-evros.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.