Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

Αυτοκινητοδρομιο Σερρών : Ένα θανάσιμα καταστροφικό λάθος

 


 

 ΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ... (18) ...5/2/2024....///. 

Ας περάσουμε στο υπ'αριθμον 2 θανάσιμα καταστροφικό λάθος στο αυτ/μιο. 

Το περιβόητο κτηριακό συγκρότημα (φωτ:1-2) Μοιάζει σαν πλοίο το οποίο μετά από φουρτούνα εξωκειλε και ξέμεινε από μονιμη αμπωτη.

 Μπορεί να είναι εικόνα μοτοσικλέτα, δρόμος και κείμενο

 Ένα απαίσιο και μη λειτουργικό ανοσιούργημα το οποίο κόστισε το ουχί ευκαταφρόνητο ποσό των 1.500.000 έυρων.. 

Τσιμέντο και άγιος ο θεός. Μακάρι να είχα πρόχειρο το ποσον των χιλιάδων κυβικών όταν σε τέτοιους χώρους επιβάλλονται υλικά εύκολα προσαρμόσιμα στις συνθήκες που με τον χρόνο προκύπτουν. 

Νομίζω ότι γίνομαι κατανοητός. Όταν παραμονές της ανάληψης του έργου πέσανε τα σχέδια στα χέρια μου διαπίστωσα ότι το κάθε box είχε πλάτος (άνοιγμα) κάτι μεταξύ 2.6-2,7 μέτρα. 

 Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Δηλαδή με δυσκολία θα μπορούσε να περάσει αυτοκίνητο εν ώρα αγώνος στο εσωτερικό όταν μάλιστα οι γωνίες των εμπρός τροχών είναι μικρές και η δυσκολία που προκύπτει εξαιτίας των μπλοκέ διαφορικών δεν διευκολύνουν της επιτόπιες κινήσεις.

Τα πίσω ανοίγματα δεν ξεπερνούν το 2.3 m. Δηλαδή αν ένα αυτ/το πάρει φωτιά το δεύτερο πίσω του δεν μπορεί να βγει. 

 Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Επίσης όταν ένα αυτοκίνητο με μέσο μήκος 4-4,5 μέτρα χρειαστεί να σταθμεύσει στο box του, το εμπρός τμήμα θα καταλάβει μέρος του προηγούμενου box και το πίσω, του επόμενου. 

Άρα έβγαλα το συμπέρασμα, με την απλούστερη λογική, ότι αν δύο αυτοκίνητα είχαν άμεση ανάγκη έστω αλλαγής ελαστικών το τρίτο από διαβολική σύμπτωση θα καταλάμβανε όλο τον χώρο του προηγούμενου η του επόμενου. Δηλαδή πλήρης η άγνοια των δήθεν ειδικών.

 Με φίλο μου μηχανικό ειδικευμενο στα στατικά ( Καζαναρακη Μιχαλη) καθίσαμε μια μέρα και σχεδόν μια νύχτα για να καταθέσουμε την επόμενη μια μελέτη σωτηρίας. 

Δηλαδή αύξηση του οριζόντιου δοκαριού κατά 10cm και αφαίρεση από μια κολόνα. Δεν έγινε δεκτό από τους τότε "μελετητές" και τους ακόμα περισσότερο άσχετους Δημαρχιακους.

 Υπόψη το επάνω σκέπαστρο ένας δυνατός αέρας μετά την κατασκευή το εξφεντονισε στις κερκίδες 30 +m απόσταση. 

Ίδιων διαστάσεων κτήριο αντιπροσωπείας, Αυτ/των, στις Σέρρες ,με μεταλλική κατασκευή, σε 6 μήνες έκανε εγκαίνια και το δικό μας κτηριακό άργησε σαν τον έρωτα 6χρονια με κόστος ίσως και 10 φορές μεγαλυτερο. 

Χρειάστηκε ,οι ειδικοί που με διαβάζουν γνωρίζουν, πασσαλομπηξη ( φωτ: 5) Ο θεός να μας φυλάει. Κάτι που διατάραξε την συνοχή των γύρω υλικών καθώς το τεράστιο σφυρί λειτουργεί ως κομπρεσέρ. 

Αποκτήσαμε άχρηστο υπόγειο που είναι μόνιμα γεμάτο με νερό και με αντλίες ποτίζουμε τα χωράφια. 

Βέβαια πουθενά δεν κατασκευάστηκε πύργος για τους άρχοντες του αγώνος που θα μπορούσαν να εποπτεύουν ολόκληρη την πίστα.

 Παρά από το "πιλοτήριο" του πλοίου αγναντεύουν μια μόνον στροφή (Κ 1-2) Ο δε όροφος τόσο δαιδαλώδης που καλού κακού κρατάτε μητο σαν την Αριάδνη. 

Το μόνον, που νύχτα, σώσαμε ήταν να μεταφέρουμε τα πασαλακια που όριζαν την πρόσοψη κατά 4-5 μέτρα χωρίς να το πάρουν είδηση και εξασφαλίσαμε χώρο επισκευών (φωτ:3-4) 

Διαφορετικά θα γινόταν στον διάδρομο των Pits. Όλο αυτό λοιπόν που βλέπετε μας δίνει ένα τεράστιο μηδενικό ακόμη, κρίμα...κρίμα...κρίμα. Μάλιστα η επιτροπή αδειοδοτησης πρότεινε να εξυπηρετεί κοινωνικές δραστηριότητες και να χτίσουμε αλλο. Άκουσε κανείς συγγνώμη από κανέναν. Όχι βέβαια. Τα χρήματα όμως εμείς τα κορόιδα τα δώσαμε.

 

Τάσος Χανλιογλου

1 σχόλιο:

  1. Ανοησίες άγνοια και τα υπόλοιπα ψέματα.Να σε ενημερώσω λοιπόν πως ότι έργο έγινε στο αυτοκινητόδρομιου έγινε με την έγκριση των αρμόδιων αρχών(ΕΛΠΑ FIA FIM )και οι μελέτες από άριστους επιστήμονες.Αν εσύ ξαφνικά μας έγινες και ειδικός.τι να σου πω ...εύγε.Αν πλήρωνες τα φέσια στο αυτοκινητόδρομιου των 25000 ευρώ ίσως να είχες το δικαίωμα απλά να μιλάς.Καλως σου απαγόρευσαν την είσοδο στο αυτοκινητόδρομιου κάτι που θα έπρεπε να γίνει νωρίτερα.Και μάθε και κάτι άλλο.Εισαι ο μοναδικός μπαταχτσης γιατί όλοι οι άλλοι πλήρωναν κανονικά.Να μας πεις επίσης μεγάλο ειδικέ επί των παντων γιατί σε διέγραψαν και από την ΛΑΜΣ γιατί και εκεί ήσουν ο μοναδικός που διέγραψαν εδώ και πενήντα χρόνια.Αυτα πρώτα γιατί έχει και συνέχεια να μάθουν αυτοί που δεν σε ξέρουν τι εστί η αφεντια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.