ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ φορά από τότε που υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέλαβε ο κ. Χρήστος Σταϊκούρας, με δηλώσεις του, συμπεριλαμβάνει το έργο του οδικού άξονα μεταξύ Δράμας – Αμφίπολης, στα 10 μεγάλα εμβληματικά έργα στη Βόρεια Ελλάδα.
Αν και το έργο βρίσκεται στη δεύτερη Φάση της διαδικασίας δημοπράτησης ανάμεσα στις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες της χώρας και όπως επίσημα έχει ανακοινωθεί από το Υπουργείο, αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο δίμηνο του 2025. Το θετικό στην όλη υπόθεση του οδικού άξονα, είναι ότι είμαστε πια στο τελευταίο στάδιο της διαδικασίας, μετά από πολλά χρόνια αγώνων από τη Δράμα.
Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι η ένταξη του οδικού άξονα στα δέκα εμβληματικά έργα της Βόρειας Ελλάδας, είναι από τα σημαντικά στοιχεία, καθώς πλέον αναγνωρίζεται η αναγκαιότητά του.
Συγκεκριμένα, μιλώντας ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σταϊκούρας στο Συνέδριο «Prodexpo» στη Θεσσαλονίκη, μίλησε για μια Θεσσαλονίκη «πρότυπο ολιστικής ανάπτυξης, (…) με ισχυρό γεωπολιτικό και γεωστρατηγικό αποτύπωμα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη».
Στη συνέχεια, τόνισε ότι η Κυβέρνηση υλοποιεί εμβληματικά έργα και παρεμβάσεις όπως το Μετρό Θεσσαλονίκης, το FlyOver, η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, οι οδικοί άξονες Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη, η ολοκλήρωση των συνδέσεων του 6ου Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και τον προαστιακό Δυτικής Θεσσαλονίκης, η κατασκευή νέων Δικαστικών Μεγάρων, η ανέγερση 17 σχολικών μονάδων και η ενίσχυση της σιδηροδρομικής σύνδεσης των λιμένων της Βορείου Ελλάδας, μέσω των νέων διευρωπαϊκών διαδρόμων, με την Κεντρική Ευρώπη.
Στην εισαγωγική του τοποθέτηση, επανέλαβε τον «πυρήνα της στρατηγικής στόχευσης της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι: – η αποτελεσματική προώθηση των εν εξελίξει και νέων έργων, – η ενίσχυση της ασφάλειας «πράσινων» υποδομών και μεταφορών, – η προώθηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας όλων των δομών του τομέα, – και η τόνωση της αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος ως προς την έγκαιρη υλοποίηση και την αναγκαία χρηματοδότηση των παρεμβάσεων».
Όπως είπε, «σήμερα προσπαθούμε, με σχέδιο, επιμονή και μεθοδικότητα, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές, να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις και να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής των πολιτών».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε περιεκτικά και στα δέκα αυτά εμβληματικά έργα, τοποθετώντας τον οδικό άξονα της Δράμας στην 4η θέση και παραθέτοντας τα εξής: [4ο Έργο: Κάθετος άξονας Δράμα – Αμφίπολη. Ομοίως (σ.σ. εννοεί για το έργο του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα), η διάρκεια της ΣΔΙΤ θα είναι 3 έτη κατασκευαστική περίοδος και 27 έτη λειτουργία και συντήρηση. Η έγκριση των τευχών του ανταγωνιστικού διαλόγου ολοκληρώθηκε τον προηγούμενο μήνα. Προσωρινός ανάδοχος αναμένεται να αναδειχθεί στο 1ο τρίμηνο του 2025.]
https://www.proinos-typos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.