Η Porsche είναι μία εταιρεία που χαίρει υψηλής εκτίμησης στον κλάδο του αυτοκινήτου, όπου θεωρείται μία μάρκα υψηλού κύρους με ακριβά προϊόντα κορυφαίας ποιότητας και τεχνολογίας. Στην Ελλάδα καθιερώθηκε ωστόσο το 2011 ως σύμβολο του νεοπλουτισμού και της λαϊκιστικής θεωρίας ότι «όλοι μαζί τα φάγαμε» μετά από ένα άρθρο του καθηγητή και οικονομικού συμβούλου πρωθυπουργού, Ηρακλή Πολεμαρχάκη. Ο Πολεμαρχάκης είχε υποστηρίξει, ότι η Λάρισα αποτελούσε την παγκόσμια πρωτεύουσα των Porsche Cayenne, επειδή καταλάμβανε δήθεν την πρώτη θέση σε πωλήσεις ανά κατοίκους. Το δημοσίευμα ήταν λανθασμένο, αφού όλες οι πωλήσεις της Porsche Cayenne στην Ελλάδα αντιπροσώπευαν εξαιρετικά μικρά ποσοστά –ακόμη και κάτω του 1%- σε σχέση με τις συνολικές ταξινομήσεις του γερμανικού SUV στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ωστόσο ο ισχυρισμός του Πολεμαρχάκη έκανε τη δουλειά του και παραμένει ακόμη και σήμερα ένα αγαπημένο σύνθημα των οπαδών της άκρατης λιτότητας, προσαρμοσμένο πάντα στις συνθήκες της εποχής.
Θέλει πάντως τρομερή φαντασία για να παρομοιάζεις το πασχαλινό αρνάκι από τον χασάπη με Porsche και να υποβαθμίζεις κατά συνέπεια το αντίστοιχο του σούπερ μάρκετ σε... κατιμά επιπέδου Lada και Zastava (χρησιμοποιώ ως παράδειγμα αυτές τις συμπαθείς μάρκες επειδή έχουν αποσυρθεί από την ελληνική αγορά).Τις Porsche μπορούν να τις αγοράσουν ελάχιστοι πολίτες, ο πασχαλινός οβελίας όμως θα όφειλε να είναι προσιτός ανεξαρτήτως από πού τον αγοράζουμε. Ανέκαθεν υπήρχε μία διαφορά μεταξύ των τιμών κρεοπωλείου, κεντρικής αγοράς και σούπερ μάρκετ, ποτέ όμως δεν είχαμε νιώσει μέχρι σήμερα, ότι μπαίνουμε σε αντιπροσωπεία ακριβών αυτοκινήτων και όχι σε χασάπικο.
https://www.ieidiseis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.