Ανακοινώθηκαν από την εφορευτική επιτροπή του συνεδρίου της ΝΔ τα αποτελέσματα για την εκλογή των μελών της νέας Κ.Ε του κόμματος.
Στην νέα λοιπόν Κ.Ε εκλέγονται και δύο Σερραίοι.
Το μέλος της ΝΟΔΕ Σερρών κ Ράσκος ο οποίος έλαβε 234 ψήφους και εκλέχθηκε 80ος και το μέλος της ΔΗΜΤΟ Σερρών κ Φανη Αρβανιτιδου που έλαβε 354 ψήφους και εκλέχτηκε 11η .
Υποψηφιότητα είχαν θέσει και ο πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ Σερρών κ Ατζιαμής Νίκος και το μέλος της ΔΗΜΤΟ Σιντικής κ Μπουγιουκλης Μιχάλης οι οποίοι δεν εκλέγονται







\

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.