Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021

Θανάσης Μαλλιαράς : Δεν είμαι ούτε ανίκανος ούτε επικινδυνος


 Απάντηση στα όσα υποστήριξε ο πρόεδρος του Εμπορικού τμήματος του Επιμελητηρίου Σερρών  κ Γιώργος Γούνας  . 

 

Επιμελητήριο Σερρών :¨¨ Βόμβᨨ... Γούνα - Παραιτούμαι ...Είστε Ανίκανοι και επικίνδυνοι

Δίνει ο περιφερειακός σύμβουλος κ Θανάσης Μαλλιαρας ο οποίος όπως σημειώνει << δεν θεωρώ τον εαυτό μου ούτε ανίκανο, ούτε επικίνδυνο για το νομό Σερρών....>> 


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Κ ΜΑΛΛΙΑΡΑ

Γιώργο σου απαντώ επειδή σε θεωρώ φίλο και επειδή δεν θεωρώ τον εαυτό μου ούτε ανίκανο, ούτε επικίνδυνο για το νομό Σερρών....

Ναι μεν η τελική κατανομή των χρημάτων μπορεί να είναι πολύ μικρή και εντελώς άδικη για τον νομό μας, αλλά καλώς ή κακώς τα αποτελέσματα ήταν αναμενόμενα βάσει των κριτηρίων της προκήρυξης του προγράμματος.
Επίσης, το ζωντανό παράδειγμα για την αξιοκρατία του προγράμματος και των αποτελεσμάτων του, είμαι εγώ ο ίδιος. Και οι δυο επιχειρήσεις στις οποίες είμαι μέτοχος, πληρούσαν τα κριτήρια του προγράμματος, αλλά παρόλα αυτά, δυστυχώς δεν εγκρίθηκαν λόγω χαμηλής βαθμολογίας....
Θα μπορούσα να γράφω για ώρες και να ανταλλάσσουμε μηνύματα για μέρες, αλλά δεν θα μπω σε αυτή τη διαδικασία γιατί δεν νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε.
Με πλήρη κατανόηση και σε αυτά που γράφεις εσύ και σε όλα τα σχόλια των φίλων σου στην ανάρτηση, είμαι στη διάθεσή σας να το συζητήσουμε από κοντά αναλυτικότερα.
Τέλος, επαναλαμβάνω ότι δεν θεωρώ τον εαυτό μου ούτε ανίκανο, ούτε επικίνδυνο και πιστεύω ότι το έχω αποδείξει με τις πράξεις μου....
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.