Σελίδες

Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

To Αυτοκινητοδρόμιο Σερρων και τα θανάσιμα αμαρτήματα


Καθότι μας απασχόλησαν υπέρ του δέοντος  οι πέρα για
πέρα  καταστροφικές πρακτικές των γνωστών ομιλουσών κεφαλών των, τελευταίων, ορισμένων δια του  κ. Αγγελίδη, στο Αυτ/μιο, διαχειριστών (στους οποίους θα επανέλθουμε) γυρίζουμε σελίδα  (προσωρινά) για να σας κάνω γνωστές τις 5 θανάσιμα καθηλωτικές   κατασκευές/ εγκαταστάσεις, ως  αμαρτήματα των προηγουμένων διοικήσεων. Μην μείνουν και παραπονεμένοι.     
Κερκίδες λοιπόν, και ένα από τα 5 αμαρτήματα. Χτίστηκαν  τσιμεντένιες και μόνιμες, σαν τα έργα του Φαραώ, στην ευθεία  απέναντι από τα PITS.                                                                                     Σ' εκείνο το σημείο εξυπηρετούσαν τις ανάγκες του Αυτ/μίου οι λυόμενες μεταλλικές που νοίκιαζαν από επιχείρηση  Σερραίου δημότη ( Χανλίογλου) χωρίς  ποτέ να  καταθέσουν έστω ένα ευρώ. Αποφάσισαν κάποιοι, χωρίς καμία  απολύτως γνώση, να εγκαταστήσουν  τις ως άνω τσιμεντένιες  μετακινώντας τις υπό ενοίκιο μεταλλικές σε άλλα σημεία,  άξια παρακολούθησης τεκταινομένων  εντός της πίστας.                                           Τα λάθη στην κατασκευή της είναι πολλά. Το πρώτο και κυριότερο έγκειται στο ότι ξαφνικά βρέθηκε σε απόσταση από τον αγωνιστικό χώρο άκρως επικίνδυνη.                                                                                                         Μεταξύ των τσιμεντένιων κερκίδων  και του τοιχίου  (μπαριέρα)  θα έπρεπε να
παρεμβάλλονται άλλοι δύο διάδρομοι ασφαλείας προστατευόμενοι ( με συρματόπλεγμα) ανάλογα. Η ταχύτητα των οχημάτων (μοτ/κλετών -αυτ/των) στο μέσον του μήκους της κερκίδος, πολλάκις ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα. Στους αγώνες δε DRAGSTER  ίσως και τα 300. Οτιδήποτε και αν εκσφενδονιστεί από ενδεχόμενο ατύχημα, κατά την διεξαγωγή αγώνος, το αποτέλεσμα αυτομάτως θα αποβεί, μοιραία,  θανατηφόρο.                           Ποιός την πρότεινε, ποιός την  σχεδίασε, ποιός την ενέκρινε, και ποιός αποφάσισε να την δημοπρατήσει άραγε; Το ποιός την πλήρωσε είναι γνωστόν σε όλους μας, αγαπητοί μου συνδημότες.  Αν ενθυμούμαι καλώς, επί θητείας του κ. Μητλιάγκα ολοκληρώθηκαν . Ενός Δημάρχου που από την αρχή της ιδέας μου (περί αυτ/μίου)  διάκειτο εχθρικώς  απέναντι στην κατασκευή αυτοκινητοδρομίου στις Σέρρες. Θέση (δημοκρατικό δικαίωμα) που ίσως επιβαλλόταν, και από το πολιτικό περιβάλλον  της εποχής. Η κακή, στην συνέχεια αντιμετώπιση και διαχείριση του Αυτοκινητοδρομίου από όλους ανεξαιρέτως, και τα τραγικά  αποτελέσματα που ζούμε, εύχουμαι να  μην τον δικαιώσουν. Αν και για κει πάει η δουλειά.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.