Ψίθυρος πάνω από την πόλη : ¨¨Οι σαμπάνιες έμειναν στο ψυγείο ¨
Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος λέει η ο λαός .Και η ανατροπή της τελευταίας στιγμης έκανε το γλέντι μνημόσυνο Καθώς όπως με πληροφορεί ο σμπίρος μου οι σαμπάνιες έμειναν στο ψυγείο και τα γλυκά έγιναν ελίτσες και βουτήματα
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΟΑΛΙ ΑΠ'ΟΞΩ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή