Δ.Ε.Υ.Α Βισαλτίας : 1039 ευρώ μηνίαιως για παροχή γραμματειακής υποστήριξης
Το ποσό των 1039 ευρώ μηνιαίως καταβάλλει η δημοτική επιχείρηση ύδρευσης και αποχέτευσης του δήμου Βισαλτίας. Για την παροχή υπηρεσιών γραμματειακής υποστήριξης και εξυπηρέτησης καταναλωτών
Πληρώνει Αντιπρόεδρο 1600€/μηνα Πληρώνει υπεύθυνη fb 850€/μηνα Πληρώνει γραμματεία 1050€/μηνα Πληρώνει εξωτερικό μηχανικό 1800€/μηνα Πληρώνει εξωτερικό λογιστή 3500€/μηνα περιπου Χρησιμοποιεί ειδική συνεργάτη που πληρώνεται από τον Δήμο ως λογηστήριο Πληρώνει.... Ότι προφτάσει Ένας να τον έλεγξει δεν υπάρχει;
Bρήκαν χρήματα και κατασπαταλούν δημόσια χρήματα του κόσμου. Ντροπή τους . Να μην πληρώνει κανένας λογαριασμούς νερού. Τι αμοιβές είναι αυτές ? Θα τις έβρισκαν και έξω στον ιδιωτικό τομέα. Ούτε οι γιατροί δεν πληρώνονται έτσι . ΑΙΣΧΟΣ
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Πληρώνει Αντιπρόεδρο 1600€/μηνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληρώνει υπεύθυνη fb 850€/μηνα
Πληρώνει γραμματεία 1050€/μηνα
Πληρώνει εξωτερικό μηχανικό 1800€/μηνα
Πληρώνει εξωτερικό λογιστή 3500€/μηνα περιπου
Χρησιμοποιεί ειδική συνεργάτη που πληρώνεται από τον Δήμο ως λογηστήριο
Πληρώνει.... Ότι προφτάσει
Ένας να τον έλεγξει δεν υπάρχει;
Bρήκαν χρήματα και κατασπαταλούν δημόσια χρήματα του κόσμου. Ντροπή τους . Να μην πληρώνει κανένας λογαριασμούς νερού. Τι αμοιβές είναι αυτές ? Θα τις έβρισκαν και έξω στον ιδιωτικό τομέα. Ούτε οι γιατροί δεν πληρώνονται έτσι . ΑΙΣΧΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή