Στην επικαιρότητα τις τελευταίες ημέρες το
Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών με το θέμα της πίστας και την επαναφορά στο τραπέζι της πρότασης του Επιμελητηρίου για παραχώρηση της εταιρείας σε ιδιώτη . Μιλώντας στο ΤΗΛΕΕΠΙΛΟΓΕΣ ο κ Τάσος Χανλίογου φάνηκε να τάσσεται υπερ της πρότασης της παραχώρησης σε ιδιώτη. Αφού όπως ανέφερε τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας την τελευταία δεκαετία δείχνουν ότι χρειάζεται ένα διαφορετικό τρόπο διοίκησης. Σύμφωνα με τον ο κ Χανλίγολου τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης έχουν ως εξης
2011 -26000 Παθητικο
2012 -66000 Παθητικο
2013 +6000
214 -69000 Παθητικο
2015 +1000
2016 +30000
2017 +100.000
Αν τα στοιχεία που ανέφερε ο κ Χανλίογλου ισχύουν το στοίχημα για την νέα δημοτικη αρχή δεν είναι να βρεθεί τρόπος να γίνει η ασφαλτρόστρωση της πίστας . Αλλά η εταιρεία να πάει σε ένα νέο μοντέλο διοίκησης που θα εξυγιάνει τα οικονομικα κατά πρώτον και κατα δευτερο το Αυτοκινητοδτομιο να <<βγάζει >> τα λεφτά του. Να μπορεί δηλαδή με ιδία κεφάλαια να πραγματοποιεί όλες τις εργασίες συντήρησης των εγκαταστάσεων .
Γιατί αντε και λύθηκε το πρόβλημα και μπαίνουν οι 450.000 και ασφαλτοστρώνεται η πίστα . Η λύση είναι προσωρινη αφού μετά από δύο τρία χρόνια θα πρέπει και πάλι να γίνουν νέες εργασίες και θα πρέπει πάλι ο δήμος να βρει τρόπο να τις χρηματοδοτήσει
Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών με το θέμα της πίστας και την επαναφορά στο τραπέζι της πρότασης του Επιμελητηρίου για παραχώρηση της εταιρείας σε ιδιώτη . Μιλώντας στο ΤΗΛΕΕΠΙΛΟΓΕΣ ο κ Τάσος Χανλίογου φάνηκε να τάσσεται υπερ της πρότασης της παραχώρησης σε ιδιώτη. Αφού όπως ανέφερε τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας την τελευταία δεκαετία δείχνουν ότι χρειάζεται ένα διαφορετικό τρόπο διοίκησης. Σύμφωνα με τον ο κ Χανλίγολου τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης έχουν ως εξης
2011 -26000 Παθητικο
2012 -66000 Παθητικο
2013 +6000
214 -69000 Παθητικο
2015 +1000
2016 +30000
2017 +100.000
Αν τα στοιχεία που ανέφερε ο κ Χανλίογλου ισχύουν το στοίχημα για την νέα δημοτικη αρχή δεν είναι να βρεθεί τρόπος να γίνει η ασφαλτρόστρωση της πίστας . Αλλά η εταιρεία να πάει σε ένα νέο μοντέλο διοίκησης που θα εξυγιάνει τα οικονομικα κατά πρώτον και κατα δευτερο το Αυτοκινητοδτομιο να <<βγάζει >> τα λεφτά του. Να μπορεί δηλαδή με ιδία κεφάλαια να πραγματοποιεί όλες τις εργασίες συντήρησης των εγκαταστάσεων .
Γιατί αντε και λύθηκε το πρόβλημα και μπαίνουν οι 450.000 και ασφαλτοστρώνεται η πίστα . Η λύση είναι προσωρινη αφού μετά από δύο τρία χρόνια θα πρέπει και πάλι να γίνουν νέες εργασίες και θα πρέπει πάλι ο δήμος να βρει τρόπο να τις χρηματοδοτήσει
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.