Σε αποκαλύψεις για το Μετρό της Θεσσαλονίκης πέρασε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών,
Κώστας Αχ. Καραμανλής, ο οποίος κατά την παρουσίαση της επιτροπής στη Βουλή του Προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Αττικό Μετρό ΑΕ (Νίκο Ταχιάο και Νίκου Κουρέτα, αντίστοιχα), αναφέρθηκε στο κόστος του έργο και συγκεκριμένα στο σταθμό Βενιζέλου.
Κώστας Αχ. Καραμανλής, ο οποίος κατά την παρουσίαση της επιτροπής στη Βουλή του Προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Αττικό Μετρό ΑΕ (Νίκο Ταχιάο και Νίκου Κουρέτα, αντίστοιχα), αναφέρθηκε στο κόστος του έργο και συγκεκριμένα στο σταθμό Βενιζέλου.
Ειδικότερα, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο θέμα του σταθμού Βενιζέλου δίνοντας στοιχεία για το κόστος που έχουν οι αρχαιολογικές ανασκαφές στο μετρό Θεσσαλονίκης από τότε που ξεκίνησαν οι εργασίες του.«Δεν έχει ξεκινήσει καν η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου, είμαστε στο σημείο μηδέν, έχει μπει μόνο η πλάκα και τίποτε άλλο. Η λύση της απόσπασής της και επανατοποθέτησης των αρχαίων θα είναι πολύ πιο σύντομη και πιο φτηνή.
Το κόστος των αρχαιολογικών ανασκαφών σε όλο το μετρό από τότε που ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη πλησιάζει τα 135 εκατομμύρια και δεν έχουμε ακόμα τελειώσει. Το Μουσείο της Ακρόπολης έγινε με λιγότερα λεφτά. Τα συμπεράσματα μπορεί να τα βγάλουν όλοι. Να σεβαστούμε τα αρχαία, αλλά να μην πηγαίνουμε σε μια διαδικασία απίστευτων υπερβολών. Επιμένετε ότι το μετρό θα ήταν έτοιμο το 2020, αλλά όταν ακούγονται αυτά ο τεχνικός κόσμος στην Θεσσαλονίκη μας αντιμετωπίζει με ασόβαρο τρόπο. Ο γενικός διευθυντής του έργου που είναι από το 2010 μας είπε ότι αν προχωρήσουμε στη λύση τα αρχαία να μείνουν εκεί και να κατασκευαστεί το μετρό, θα καθυστερήσουμε πολύ περισσότερο και το κόστος θα είναι μεγαλύτερο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.